lördag 15 september 2012

I SKÖNA HÖSTLUFTEN



Dagens jag i mysig varm kofta som passar så fint i den härliga höstluften!
Kofta och Klänning/Vintage by fee, Halsband/Icon.
Uppdatering: Tyvärr kommer jag inte i håg vad modellen på klänningen hette, den är klickad från Blackballoon.se i somras!





Hej denna härliga höstlördag!





Här började morgonen med en lång promenad tillsammans med hjärtat (skönt med morgontrötta små, som kan ligga i soffan och se en film när mamma och pappa tar sig en promenad). Det är så härlig att röra på sig varje dag, man mår ju helt enkelt så mycket bättre av det och man verkligen laddar en massa go energi! Efter semestern kände vi att nej nu tar vi tag i det nyttiga livet igen och vi har verkligen så här efter antal veckor kommit in i riktigt bra rutiner igen (berättar mer om det lite nyttigare livet och nya mål en annan dag:).




Jag hittade, när jag var på jakt efter lite mer stickat till garderoben, en ny fin fin kofta som jag bara var tvungen att klicka hem från bästa Creative Lounge. Den är jag, enkel och svart - kan inte bli bättre:)



Nu snart dags att åka och köpa massa lördagsgodis med små sessorna, jag ska nog lyxa med en bit god mörk choklad ikväll:)




Fin fortsatt lördag till er!



KRAM






9 kommentarer:

Life's Silverlining and I sa...

En svart kofta är alltid bra att ha, kan man ha i många år. Ha en fin lördag! Kram Nila

Anonym sa...

Vilka vackra kort på dig ! Trevlig helg till dig och din famlij. Kram, Lena.J

mariaemb. sa...

Fina du! <3

Room of karma sa...

Snygging där!
Men jag vill se mer av den svarta koftan! Kanske kan man få be snällt om en hel bild av den gobiten?

Ha en go kväll vännen!
Kram CC

Anonym sa...

Hej!
Har sett att du har snygga lampor, jag tror det är Tine K´s? allstå de som står på tv bänken o nån annanstans i ditt hus. har du även köpt skärmarna där eller har du hittat dem ngn annanstans?( de finns ju och är billigare på annat håll).hur breda är dem i diameter?
mvh
Marina i Skåne

Miss Tess sa...

Snygging! Så mycket nytt fint du fått hem det senaste, kul:)

Kram

Anonym sa...

Vilken supersnygg klänning!! Vet du vad modellen heter? Jag har inte lyckats hitta den på nätet.

Tack för en inspirerande blogg:-)

//Hanna

MITT VITA HUS sa...

Hanna: köpte den på rean hos blackballoon.se, finns nog inga kvar då detta var i sommras!

KRAM

M

a piece of happiness sa...

Jättefint alltihop :-)