torsdag 6 september 2012

HEJ TORSDAG





Jag idag!





Hej på er!





Mår ni fint?


Idag upptäckte jag när jag skulle ner på stan att jag verkligen behöver uppdatera lite i garderoben. Höstiga och kasnke också en nya skön poncho skulle vara bra nu när det är så där någonstans så där mitt i mellan kallt och varmt! För visst är det lite kyligare luft ute nu!? Vi hade bara 13 grader här på förmiddagen!





Nya sjalen med stora och små stjärnor i färgen smokey från Beck Söndergaard är en ny favorit! Både sjalen och halsbandet från Icon finner ni på Creative Lounge. Och det är min söta vän A som klickat sjalen åt oss båda, tusen tack vännen:) (så perfekt när ens vänner gillar samma som man själv eller hur?:)






Och just det har ju inte visat er mina nya skor! Åh vad jag gillar dom, perfekta lite tuffa vardagsskor som jag hittade på Scorett. Ibland är det skönt att inte ha klack jämt:)



Nu blir det lite middagsfix, sen en promenad och i morgon är det fredag igen - härligt:)





KRAM









21 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Hej fina du! Fina saker du hittat! Har knappt köpt något höstigt än! men en sjal skulle sitta fint!
Kram Helena

Anonym sa...

Vad söt du är när Du ser så där busig Ut!

Fin fina pics och fina finakläder!!!! Lyllo!!!!

Stjärnor & Champagne sa...

Den har jag:) Jättefin...Krammmmm

Miss Tess sa...

Cool mama! Så galet snygga pjucks! Tänkte spana in dem till helgen och matcha ganska precis sådär till Beck Söndegaard.

Kram

Casa of Mia sa...

Jättemycket snyggt du visar! kram

Room of karma sa...

Wow, snygga skor! Måste kolla in!

Kram CC

Myke minutter sa...

Fiint, alt sammen! Gleder meg også til å shoppe høstklær :) Ha en fortsatt bra torsdagskveld! Klemmer

♥ Fyra årstider sa...

Superfint, hela du!

Kram Lotta

Gabriella sa...

Så fin du är! Och vilken härlig sjal=)

Anonym sa...

Hej! Snyggt! Har du en ny kamera? Eller är det din 7000? Är du fortfarande nöjd med den i så fall?

mitt franska lantliv sa...

Precis min smak! Snygga skor, maste kolla med Scorett om de skickar utomlands?!?!?!!!!

Linn sa...

Oj så fin du är! Kul att ha hittat hit till din blogg :)

Madame Edith sa...

Oj vilken snygg blogg du har.
Du flyger direkt in på min länklista!


Ha det gott, Madeleine

Linzoshouse sa...

snyggt! Nu blev jag sugen på att klicka hem en likadan sjal...becks sjalarna kan man inte få för många av...fniss.

trevlig helg!

Kram Linda

Life's Silverlining and I sa...

Älskar den, har likadan jag:) jättefin på dig! Kram Nilla

mig&mitthem sa...

Visst är det konstigt....när en ny årstid anländer undrar jag alltid:
Vad hade jag på mig förra hösten/ sommaren etc. Var jag naken för min garderob ger inga hintar.Då måste man ju bara handla nytt...så är det bara:) Fina kängor, vill oxå ha!! Krams m

Mittgodastefinaste sa...

Hej!

Supersnyggt! Både sjalen och skorna väcker habegär hos mig!

Städade garderoben i veckan här och min garderob behöver verkligen påfyllning...

Kram Jenny

Två Trappor sa...

Snyggt som sjutton!! :) Kram <3

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Vilken härlig sjal!! Och snyggt halsband! Och snyggelisnygga skor!

Snygg mamma!! :-)

Kram

Vardagslyx sa...

Mycket snyggt, men skorna...favorit!:)

Kram pernilla

Snor och Glamour sa...

Fin du är!! Kram!