tisdag 4 september 2012

HÄRLIG HÖST & LITE MER GRÅTT





Åhh har ni sett vilket halsband, lite lagom nätt med en söt liten buddha från Soul of Maïa/Nordljus. Jag är lite smått kär i mitt nya vackra grå halsbandet just nu:)





Tjing vänner!




Helt plötsligt var det september och allt kändes genast så där superhöstigt på en gång - eller hur? Och sen blev det tisdag med, hur gick det till, hänger inte riktigt med här just nu tror jag hrmm, kanske också för att det varit mycket med lilla Alice och tokmycket jobb de sista dagarna!?


Men hoppas vi ses snart igen, saknar er massor mina fina läsare och jag blir så glad för alla fina ord ni lämnar här hos mig:)



KRAM










5 kommentarer:

Anna sa...

Va rädd om dig!!

Anonym sa...

verkligen fint, men 800 kronor, skitdyrt ju!/Anna

Miss Tess - tävla om 500 kr sa...

Vilket fint halsband, kändes väldigt lagom!

Hoppas det är bättre med lilla tjejen.

Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbart halsband, och visst är det höst ute.
HA en bra dag/Theres

fina frun sa...

vilket sött halsband :)