onsdag 26 september 2012

GAAHHH









Leila (min all time favvo-girl!) la upp detta citat på facebook nyss, just precis på pricken så här känner jag med just nu! Har verkligen haft tok mycket på jobbet + en massa annat den övriga tiden med måste göra saker, inkorgen på mailen har växt sig till ett gigantiskt berg som måste tas tag i nästan på direkten och fööörlåt mig för jag glömt er nästan helt här! Kan man önska sig mer tid och lite längre dagar månne?;)


Men jag har massor roligt till er på gång så "stay tuned"!





KRAM






10 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Så sant så!

Kram på dig!

//Maria

Villa Sjöhaga sa...

Haha kul skrivet! Kram!

Livet på landet sa...

Hon är klok Leila..fast just nu med nyfödd bebba, tycker jag alla dagar rusar förbi lika snabbt!

Kram Helena

Anonym sa...

Fina du - andas!

Anonym sa...

Helt Ok att du inte hinner göra inlägg varje dag. Jag uppskattar mer en blogg, där det finns en yrkesarbetande människa bakom, missförstå mig rätt. Jag menar att det är sååå många tjejer/kvinnor som bloggar, och de är bara sponsrade hit o dit för att göra inlägg om en massa inköp hela tiden.Helt hysteriskt det här med all shopping. Jag tycker att alla bloggar snart liknar varandra, dvs det är tjejer 25-45 år som älskar shopping o sin familj typ. Klart man ska älska sin familj det är inte det...men.....oj, vad långt det här blev då! jag gillar din blogg för än så länge så tror jag inte du kan leva ekonomiskt på den och du shoppar inte fullt så mkt, utan har ett ben i det "verkliga yrkeslivet också"!och kan då förhålla dig till saker och ting på ett annat sätt.


mvh
Ina

MITT VITA HUS sa...

Ina: Tack för de fina orden, ja jag älskar att arbeta 100% och jag skulle inte kunna tänka mig "bara" leva på en blogg (fast visst vissa dagar önskade man ju att man bara var hemmafru/bloggerska och kunde glassa lite mer med det man ville hela dagen, speciellt de dagar då det är iskallt regnar klockan ringer 5.20 pip, slippa dra upp små sessor ur sängen och skicka dom till fritids innan skolan, jag skulle ljuga om jag inte önskade det ibland;). Mitt yrkes val just nu är något jag trivs med och visst jag har inte något jättelön, men jag sparar till det jag vill ha och ibland kan man ju önska:) Men ja ibland får man lite lätt ångest när man missat att kika in här på flera dagar (och då börjar det komma sura mail och ibland kommentarer om att ska man driva en blogg så måste man blogga)!

KRAM

M


Anonym sa...

Så sant så,vad jobbar du med?
själv vet jag ej vad jag ska satsa på,haft butik men inte nu.
Kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad kul att hitta in till dig! Vad roligt att få
en rolig inbjudan! Alltså, veckans dagar bara ruuusar och då är jag ändå hemma och är barnledig just nu. Men jag vet också hur det är när man jobbar, det är bara måndag - fredag typ, däremmellan, väckarklocka, dagis, skola, jobb, mat, sova. väckarklocka......

Önskar också att dygnet hade fleer timmar!

Ha en fin fredag!

Kram
Petronella

Anonym sa...

Jag tycker du ska strunta i sura kommentarer. De kan väl starta en blogg själv i så fall och skriva varje dag om de nu har så mycket tid att de hinner skicka dumma mail om att du inte bloggar i tillräcklig utsträckning. Finns alltid människor som är sur och bitter och hur man än gör är det alltid nån som blir missnöjd. Nä kör dit race och blogga när du har tid och lust. Tycker om att läsa här precis just för att det är opretentiöst och enkelt. Finns vissa bloggar där man mår nästan dåligt över deras shopping. På några dagar ser det ut som de handlat för en förmögenhet och alla inlägg handlar mer eller mindre om shopping. Livet har ju så många andra värden. Jag träffar genom mitt arbete svårt sjuka och skadade människor, ja det gör ju även du har jag fattat det som, och man får mycket distans till livet och vad som är viktigt. Tycker många med bloggar har tappat det. Klart det är kul med lite shopping men med sans och balans :) rimmade visst. Det var allt. Tack för en trevlig blogg.
/Jessica

Anonym sa...

Jag tycker du ska strunta i sura kommentarer. De kan väl starta en blogg själv i så fall och skriva varje dag om de nu har så mycket tid att de hinner skicka dumma mail om att du inte bloggar i tillräcklig utsträckning. Finns alltid människor som är sur och bitter och hur man än gör är det alltid nån som blir missnöjd. Nä kör dit race och blogga när du har tid och lust. Tycker om att läsa här precis just för att det är opretentiöst och enkelt. Finns vissa bloggar där man mår nästan dåligt över deras shopping. På några dagar ser det ut som de handlat för en förmögenhet och alla inlägg handlar mer eller mindre om shopping. Livet har ju så många andra värden. Jag träffar genom mitt arbete svårt sjuka och skadade människor, ja det gör ju även du har jag fattat det som, och man får mycket distans till livet och vad som är viktigt. Tycker många med bloggar har tappat det. Klart det är kul med lite shopping men med sans och balans :) rimmade visst. Det var allt. Tack för en trevlig blogg.
/Jessica