fredag 28 september 2012

ÄLSKADE FREDAG


 
 
 
Mitt bästa höstinköp, den ursnygga ponchon från Hunkydory. Perfekt för höstiga dagar som denna:)
 
 
 
 
 
 
Hej finaste ni!
 
 
 
 
 
 
Ja jag vet men jag säger det igen ahh finns inget bättre än lediga fredagar (speciellt när man jobbat hårt hela veckan:)!
 
Nu snart kommer mina små hem från skolan, längtar riktigt efter dom. Känns som vi inte träffats på hela veckan:) Vi ska nog ta oss ner på stan lite i eftermiddag för lite tjejmys. Kanske blir det även ett litet besök i stadens bästa ostbutik och bunkra lite godingar till helgen:)
 
 
 
Hoppas ni får en fin start på helgen!
 
 

 
KRAM
 
 
 
 
 
 


14 kommentarer:

Mia The Super Ordinary sa...

Men hallå Snygging!!

Trevlig helg.

Kram mia.

Weronica - En mammas dag sa...

Fin helg till dig med!

Miss Tess sa...

Jättefin i nya ponchon, ser så himla mysig ut!

Happy Friday.

Kram kram

Livet på landet sa...

Älskar din fina poncho!!
Kollade in vår stads utbud att Hunkydory idag faktiskt:-)

Trevlig helg!

Kram H

Anonym sa...

ser jättefin ut, men skulle vara kul att få se den på (helhetsbild).
:)kram

LOPPISLIV sa...

Såå himla fin den är din poncho, passar söta dig perfekt!!

Håller med, fredagar är magiska :-)

Kram Paula

Life's Silverlining and I sa...

Ser mysig ut! Kram Nilla

Bromans Bravader sa...

Tröjan är superfin!
Ha en skön fredag.
Kram Jannike

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nja, lite kanske det är ju ull i. Men man har ju något under, den luddar en hel del märkte jag idag när jag hade svart tunika under!

KRAM


Anonym sa...

Fint! Så snygg du är!!

Sofia

Anonym sa...

vad SNYGG DU ÄR!!!!!

Vad har du för fint läppglans? NAmn nr Tell me tell me!!

vill oxå haaaa............:-)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Tack:) Det är buxom från BM färgen heter Trixie!

KRAM


Anonym sa...

Vilket bra foto på dig! Ser inte så mycket av ponchon dock ;) Ha en fin helg /Kram Linda

Room of karma sa...

Supersnygga du! Den ponchon har jag också sneglat på, med dock då i svart! Kanske blir jag en härmapa, hihihi!

Kram CC