lördag 11 augusti 2012

UPPDATERA HÖSTGARDEROBEN TILL DE SMÅ






I våras provade vi här hemma Scotch R'Belle's söta flickkläder för första gången och det fick godkänt av tom den kräsene tweenien här hemma! Nu kommer höstkollektionen och vi gillar det vi ser!:)




God Morgon!




Lördag och tvättdag, det blir liksom en hel del när man har semester och är iväg. Tvättmaskinen går för högtryck just nu om man säger så;)


I fick jag ett roligt mail från KidsBrandStore som ville erbjuda er mina kära bloggläsare lite rabatt nu inför höst och skolstarten och allt! Mycket trevligt eller hur!:) Nyheterna droppar in i butiken och jag har redan hittat massor fint till mina sessor!


Shoppa loss och få 15% rabatt med koden: mittvitahus-15, gäller 11-12/8 på allt i lager (ej rea!)







Mera snygga barnkläder från R'Belle hittar du här.




KRAM










5 kommentarer:

MissTess sa...

Vi tokgillar ju verkligen Scotch här! Så grymt mycket fint! Det enda tråkiga är att butikerna sällan tar in det där som verkligen är sådär speciellt att man nästan bara dör men det har ju såklart sina orsaker.

Stor lördagskram till dej

Caroline - Gardentalk sa...

Vilka fina saker till barnen, ska genast gå in och kolla. Ja visst måste man tvätta men just idag skiner solen från en tokblå himmel och knappt någon vind, jag tror att jag skjuter på tvätten och njuter av en härlig augusti dag, hoppas du med. Hils Caroline

Caroline - Gardentalk sa...

Om det kommer två kommentarer från mig så är det för att knapparna fipplade :-) Så fina saker till barnen, ska genast gå in och kolla till barnen. Här skiner solen från en helt blå himmel så tvätten får vänta, hoppas du har en toppen soliga lördag du med, Hils Caroline

Ljuva Magnolia sa...

Oj så mycket snyggt!
Härlig blogg :)

Hälsningar Catta

Room of karma sa...

Åhhh vilka underbara höst bilder. Gillar ju set märket, skulle kunna köpa hela deras kollektion ♥

Kram CC