söndag 5 augusti 2012

UNDERBARA GOTLAND




Hej hej Vänner!




Nu är vi på Gotland, äntligen!


Sent i går kväll checkade vi in i vår Drömstuga här på ön för att njuta av de sista semesterdagarna och ja vad säger man, Gotland är precis lika underbart som alltid! Dagen idag har bjudit på stålande sol och vi har faktiskt legat på stranden nästa hela dagen (känns på nästippen och kinderna att solen tar fortfarande hur mycket som helst!):)


Nu ikväll har vi försökt komma i ordning lite här i stugan och det blev att inviga lilla terrassen i kvällssolen med lite hamburgergrillning!




Ett glas rött i kvällssolen, mmm...



...och hamburgare och pommes (nästa vecka, när semestern är över, är det slut på detta kolhydratsintag och joggingskorna på!!!)



Söta små Drömstugor på rad!




I morgon är en ny (förhoppningsvis lika solig och härlig!) dag och vi får se vad den underbara ön har för spännande att erbjuda oss då:)




Natti Natt!








5 kommentarer:

PERNILLA sa...

åh ...jag var ju där för någon vecka sen ...underbart !! och vi hade tur att ha sol varenda dag ..*ler

Hoppas ni får det också!

Kram

Pernilla på Piazzan

MITT VITA HUS sa...

Hej Pernilla: Låter underbart, jag hoppas med på sol hela veckan:)

KRAMAR

H`s enkla vardag sa...

Jag älskar Gotland, var där förra året och jag hade nerskrivet en hel lista på to do saker! Det är Skåne och Gotland som är mina sverigefavoriter! Ha det gott!
Kram Helena

Salikon sa...

Åh så fint! Ja Gotland gör en svag i benen :)

Karolina sa...

Stugorna ser superfina ut, en sån skulle jag verkligen vilja hyra nästa år! Vart ligger de? och vad får man betala för en vecka?

Superfin blogg förresten som jag precis har hittat till ;)

/Karolina