tisdag 21 augusti 2012

TOKSNYGGA PHANTOM







Jag lite kär i färgen phantom hos Tine K, skulle kunna byta allt det svarta till den lite mildare grå/svarta phantom på studs här hemma idag!




Hej igen!




Åh vad det bara trillar in fina nyheter i alla butiker både de fysiska (redan i våras hörde jag rykten om att vi här i stan ä n t l i g e n ska få en butik som säljer Day och Tine K - som jag längtat! Ibland är det kul att få klämma på något man kikat på innan man slår till men jag måste ju säga att netshopping är ju bara så bekvämt annars, speciellt när man jobbar heltid och inte hinner springa runt och kolla i alla affärer!) och de på det fantastiska nätet, jag blir helt galen och vill ha allt nytt snyggt på en gång! Men se nej det går ju inte, det fattar ju vem som helst, men drömma lite får man ju;)




KRAM








7 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Älskar det! Så snyggt!

H`s enkla vardag sa...

Tycker också om dem! Och vill också ha allt, men tyvärr så går det ju inte! Kram Helena

Anonym sa...

Ja visst det är en mycket trevlig färg;)
Jo men vad lustigt att du hade hört rykten redan i våras för jag var inne i butiken o pratade med dom om o ta in det o det var för bara 3 veckor sedan o då hade de inte haft planer på det innan!!! Men skoj ska det bli;)))

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Redan i april/maj hörde jag av en vän till hon som äger att Day hade varit där och kikat på om hon skulle få sälja, Tine K hörde jag innan vi gick på semester! Riktigt kul ska det bli ja:)

KRAM

Anonym sa...

Jag som bor här i staden jag med undrar ju med spänning vilken butik ni pratar om...men är det en befintlig så finns det ju inte så många att välja på....gud vad jag saknar Nordik i bland

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ja med, saknar som tusan:) Esq är det såklart vi pratar om, har du varit där?

KRAM

M

Anonym sa...

Jag var på Esq igår då packade de upp första sändningen med DAY!