tisdag 28 augusti 2012

NYTT DOFTLJUS & SJUKSTUGA





Åh har ni sett vilket fint doftljus och det luktar väldigt gott kan jag lova mmm! Doften heter "Nytvättat direkt från linan" och doftar precis som det låter! Ljuset kommer från Reunionhome/Tofsar & Ting.




Hej på er!




Usch usch, här är det tråkig sjukstuga:( 

Helt utan förvarning slog värsta viruset till och jag har legat totalt däckad under duntäcket sen i går morse! Jag som mådde så bra förra veckan, hade kommit igång med powerwalken igen och ätit nyttigt och helt enkelt mått toppen och då blir man sjuk. Nä usch och fy för det!


Vi ses snart igen - när jag mår lite bättre:)



KRAM







13 kommentarer:

Linruz sa...

Krya kram

H`s enkla vardag sa...

Fint doftljus! Krya på dig vännen! inte roligt att vara sjuk!
Kram Helena

BelovedbyLinda sa...

Åhh krya krya!! Lustigt jag blev helt totalt däckad igår med, ligger nu o huttrar under täcket och hoppas så att jag inte ska smitta min lilla :(

Jättefint doftljus :)

Kramis Kram

Merete sa...

Æsj, så kjedelig. God bedring til deg!

Du har en finfin blogg med sånn feelgoodstemning :) Må innom og titte hos deg hver eneste dag!

Klem Merete

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

Fiffi sa...

Stackare!!! Hoppas verkligen du piggar på dig snart <3
Inte roligt alls att vara sjuk=(
Snyggt doftljus dock, alltid något som piggar upp =)

Kram Fia

På vår udde! sa...

Usch, krya vännen, krya!
Kram H

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vackert doftljus att titta på och det låter som det luktar underbart! Hoppas du mår bättre snart. Vänligen Johanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh stakare inte kul att vara sjuk.Doft ljuset var super gulligt.
Krya på dig/Theres

Miss Tess sa...

Vilket mysigt doftljus. Nu börjar man verkligen vilja sitta inne med tända ljus, hett te och bara mysa. Hösten är rätt härlig.

Kram

Anonym sa...

jag blev också bara pang dunderförkyld o har legat däckad... fyyy!!!
det är väl bara vila som gäller..

men så trist!
kram kram

Kicki sa...

Krya på Dig. Kul att hitta Din fina blogg /Kram Kicki

Caroline - Gardentalk sa...

Jättefina doftljus och namnet på doften låter ju underbart! Hils