söndag 12 augusti 2012

NÄR SEMESTERTIDER TAR SLUT





På en vacker stenig Gotlandstrand hade någon gått före oss och gjort ett litet konstverk:)



Hej på er igen!



Idag är jag liiite sliten efter en supertrevlig kväll hemma hos min fina P som fyllt 40 nu i sommar. Oj oj vad skoj jag hade, ända in på sena natttimmen bland en massa härliga människor! 


Men nu så semestertider är över och det är "back to reality" som gäller i morgon! Jag är en av dom som inte tycker att det egentligen är så värst jobbigt, allt har liksom sin tid och det är rätt skönt när de förvildade små får rutiner och det blir som vanligt igen:) Nu längtar jag efter sensommar, höst och nya tider!




Men vilken härlig sommar vi har haft, även om nu vädret inte hela tiden har visat sin bästa sida. Vi har ändå njutit till fullo av att bara vara, fixa lite hemma, åkt till varmare breddgrader och semestrat hos fina vänner på kanske Sveriges vackraste ö, vi kunde omöjligt ha haft det bättre och det ska vi leva länge på nu!




KRAM





ps, missa nu inte Blackballoon-rabatten gäller bara 12-13/8

9 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Låter underbart! Jag är inte riktigt nöjd, men har ju en Kreta resa att se fram emot!!
Kram Helena

House number 15 sa...

Ja, ni verkar haft en underbar
semester.

Finaste stenar som man kan föreställa hur lena de är i handen!

Önskar dig en trevlig arbetsdag imorgon!

Kram Christina

House number 11 sa...

Ja, vilken härlig sommar!
Jag börjar också jobba imorgon och jag känner mig redo och nöjd med sommaren!
Jag ser fram emot hösten, den klara luften, de vackra färgerna, mysiga kvällar med ljuslyktor och de snygga höstkläderna!
Ha en fin start på veckan!
Kram Jenny

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härliga bilder och även för oss börjar vardagen på riktigt i morgon. Nu får vi se fram emot fina sensommarhelger, kram Victoria

Välkommen Hem! sa...

Härligt med rutiner igen, håller med men att vara ledig och bara "vara" är ju så skönt också! ;-) Tur att man har ett roligt jobb att komma tillbaka till och en Formexmässa att se fram emot nästa vecka. Jipppiiiiiiii!!!!
Kram,
Judita

Lifestyle By Lena sa...

Ljuvligt med semester men också skönt att komma tillbaks till rutiner. Håller helt med om att det varit en toppen sommar även om vädret ibland hade kunnat vara bättre så gör det inte så mycket!
Kram

Home of m sa...

Underbart att ni haft en så härlig semester. Är själv jätte nöjd med sommaren och nästan längtar till mysiga, fina, kalla höst dagar! =)
Kram

Room of karma sa...

Låter som ni haft en underbar semester! Själv har jag denna veckan ut med sessorna ♥ OCh vädret är bättre än vad den varit under hela sommaren.

Härliga sommarbilder från fina Gottland ♥

kram CC

Ida,Nike&Juni sa...

Mia, du och dina bilder får mig att leta hus på Gotland som en toook! Johannes undrar "var får du dina Köpa-hus-på-Gotland-infall ifrån???


...hmm, från Mitt vita hu svarar jag då :)

Hoppas ni kommit igång med jobb och skola som på räls!

Kram

Ida,Nike & Juni