fredag 3 augusti 2012

LITE GRÅTT



Hej igen!



Egentligen borde jag göra en himla massa annat just nu än att sitta framför mac:en, men att kika in en gång till till er kändes som ett mycket roligare alternativ till det andra och dessutom har jag flera mail jag borde svara på innan vi åker:)


Ni som följer mig på Instagram  (jisses ni är snart 500!, gud vad roligt:) vet ju att i början av sommaren gick en av mina favorit Triwaklockor sönder, oj oj sorg! Det var verkligen av mina favoriter och den modellen finns ju inte längre kvar heller! Jag gjorde ett försök att skicka den på reparation/reklamation, men Triwa kunde tyvärr inte fixa. Men så idag låg där ett paket i posten från bästa bästa Creative Lounge med den nya ersättaren, en vacker Greystone Chorono, som kommer bli superfin på handleden till hösten:)





Fin - eller hur?:)



KRAM







5 kommentarer:

Sandras Värld sa...

Ja guuuud så fin! Kram

Camillasnyahem.se sa...

Ja, verkligen fin!

Hoppas ni får en fin vecka på Gotland, roligt att följa dig både på bloggen och Instagram! :)

House number 15 sa...

Tur i oturen, för vad snygg den gråa
är! Visst är det kul med instagram. jag har precis skaffat och är såld;)

Fin semester!

Kram Christina

Tess -Mamma till Vilde sa...

Underbar! Vill ha! :D
Ha en mys kväll!
Kram

Välkommen Hem! sa...

Hur snygg som helst! Passar dej fint! Ha det så mysigt på Gotland och hoppas ni får soooool!
Kram