fredag 10 augusti 2012

HÖSTFEELING HOS WALTHER & CO





Höstiga inspirerande bilder så här på fredagen från Danska Walther & CO.





Hallå där!





Idag är det redan fredag och dags för hemfärd från Gotland, det är lite med sorg i hjärtat man lämnar ön och våra fina vänner. Men på något sätt längtar jag efter sensommar och den höstiga känslan och framför allt mitt hem och vardagen! Semester i all ära, men det blir mycket som blir "lite vind för våg" - eller hur?


Av en händelse såg jag att en riktig favorit Walther & CO hade nya härliga bilder uppe och här kommer en gäng. Älskar tonen i bilderna, den där lite murriga, får mig längta efter att trädens blad ska skifta i höstfärger! Längtar du med efter höst och att får krypa in, tända ljus och ha höstmys?




Zink zink, jag gillar't! Visst var lådorna snygga!?



Stjärnor, även denna höst/vinter!


Massa mer fint...



Vita och guldiga hus, det var nytt! Kanske får bli ett eller två att blanda in med alla mina zinkhus! Som en hel stad på skänken till jul skulle vara mysigt:)


Visst var det härliga bilder?



Ha en härlig fredag nu vännen, vi ses hemma igen!:)



KRAM







6 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh så mycket fint, älskar zinkhusen, alltid så vackert, kram

H`s enkla vardag sa...

Älskar verkligen deras grejer1 Så himla snyggt!
Kram Helena
har du sett min tävling?

Anonym sa...

Fint fint fint fint!!!!!!Härligt att du delar med Dig av feelgoodbilder!!!! Nu blev jag glad och vill haaaaaaaaaaaaaaaa!!!!:-)

Gabriella sa...

Härlig inspiration! Så mycket fint=)

Caroline sa...

Vita hus var ju bara för snyggt! Får nog bli jakt på ett eller några sådana inför julen :)

Sofia´s Dressingroom sa...

Jättefina bilder:) Vet du ngn bra webbshop som säljer Walther & co? Kram kram