torsdag 23 augusti 2012

GOD MORGON







God morgon vänner!




Här är det dags för lite frukost, har precis lämnat sessorna i skolan och tänkte få en lite stund för mig själv med en god och nyttig frukost med jordgubbs-smoothie (passade på att frysa in massa goda jordgubbar när det var säsong så man kan njuta av dom lite längre:) och ett kokt ägg!


Oj men vad kallt det var idag ute, måste verkligen fixa lite nya höstkläder till de små. Allt man tar fram här från i våras är urväxt:S Jisses vad dom har växt i sommar! Får bli till att kika lite här i netbutikerna på förmiddag innan kvällsjobb!



Ha en fin torsdag!



KRAM







4 kommentarer:

Miss Tess sa...

En till här som njuter lugnet en stund innan dagen ska kickas igång på allvar.

Visst har det kommit in mycket fina barnkläder nu, blir helt tokig så mycket fint det finns! Härligt men farligt:)

Nu ska jag minsann ta och skicka iväg ett mail till dej också som jag tänkt flera dagar innan det kommer något annat imellan;)

Kram

Linda sa...

Jag satt precis här innan och klickade hem lite kläder till barnen från Zara. Så mycket fint. Tråkigt nog var det joggingbyxor som var det jag var ute efter. Men det blev en del annat också som fick följa med i varukorgen. :)

Första gången som jag är in här så nu ska jag kika vidare.

Kram,kram

Anonym sa...

Åh läskande, måste göra i morgon:)

Kram J

Anonym sa...

Hoppas på att du visar lite av vad det blir för höstkläder till sessorna här sen. Alltid lika skoj att kika in hos dig och få en massa inspiration. Kram Malin