tisdag 7 augusti 2012

BLAND RAUKARNA PÅ FÅRÖ





Här bland raukarna har de små hoppat omkring idag!




Hej hallå!





I morse när vi vaknade var det strålande sol och klarblå himmel så när som på några molntussar och vi bestämde oss för att sol = badväder! Så vi packade in oss i bilen för att bege oss upp till Fårö tillsammans med våra vänner!


Jisses där uppe är sanden nog de lenaste man kan hitta, som sammet under fötterna och nästan kritvit precis som när man är utomlands!


Efter sol och bad var de små sugna på Raukarna så självklart åkte vi den svängen med, när vi ändå var där:) Jag förundras lika mycket varje gång - hur vackert det egentligen är! Hur naturen har skapat denna mäktiga plats och att den är här i Sverige så nära!


Om man säger så här, vi var inte ensamma idag om att besöka raukarna, uppe vid Langhammars var det helt proppfullt med folk och man fick knappt en plats att parkera på! Nedåt längs Digerhuvud och Helgumannen var det lite lugnare och jag fick nog något litet kort på bara oss (jag vet inte hur ni är med jag ogillar verkligen att fota där det är fler människor med som inte själva valt att vara med på bild, tänk om någon skulle känna igen sig och bara nej herregud där vill jag inte vara med! Dessutom så får man väl inte det!? Vad tycker ni?).




Bland mäktiga raukar och söta fiskebodar! Alice kolla hur många barn hon får när hon blir stor;)



Lilla familjen min + vänner men dom syns inte för dom går bakom;)



Vi ses snart igen!



KRAM







5 kommentarer:

Dagarna.nu sa...

Ååå vad jag längtar tillbaka till Fårö.
Vi var där i 2 veckor tidigare i sommar. Det är verkligen en vacker ö.
När vi var där i år var det lite lugnare med folk, vilket var otroligt skönt.

Design Concept - by Linda sa...

Ser ut som ni haft en riktigt härlig dag på mysiga Fårö. Så vackert!!

/Linda

Sofie sa...

Vilka fina klänningar flickorna har. Vill du dela med dig vart som är köpta?

MITT VITA HUS sa...

Sofie: Tjejernas klänningar kommer från Polarn och pyret:)

KRAM

M

Drömliv sa...

Jag har tittat på massor av dina inlägg, och vilka härliga bilder du tar. Jag vill liksom...bara vara där ☺

Ha en fin dag!