fredag 10 augusti 2012

ÄNNU MER SKÖNT HÖSTNYTT




Här kommer ett hej från båten!




Nu sitter vi ombord i sköna vilstolar på väg mot Oskarshamn. Jag passar på att kolla nätet lite innan det är dags för film här på båten (sessorna har redan krupit upp i varsin stol med en film, herrejisses vad bekvämt det är med dagens teknik;)!


Såg att nu fanns det mer höstmysiga bilder - denna gång från ytterligare en riktig favorit Beach House Company. Vi sover förjämnan i våra älskade t-shirt lakan och i höst blir det att investera i ett nytt par tror jag bestämt (jag är såå sugen på ett par till vår säng i färgen smoke!)






Vad säger ni? Gillar ni det? 

Morgonrocken var urfin och jag skulle verkligen behöva en ny, kanske skulle satsa på den?:) Bilderna är i alla fall "to die for" när det kommer till höststämning eller hur?:)




KRAM







6 kommentarer:

Mia The Super Ordinary sa...

Oh, vi sover i våra smoke färgade mest hela tiden. Nu i sommar har det varit vitt, men annars så. Vi älskar dom !
Fortsatt fin helg !

Kram Mia

lotta sa...

var kan man följa dig på Instagram, vad heter du där.

MITT VITA HUS sa...

Lotta: @mittvitahus:)

KRAM

Junitjej sa...

Jag gillar det!!
Kan man följa dig via Instagram?
Ha en rolig helg!

MITT VITA HUS sa...

Junitjej: Jamen absolut, bara skoj:) @mittvitahus

KRAM

Linruz sa...

Mmmmm skulle inte tacka nej till ett par jag heller.
Verkar sagolikt sköna att krypa ner i.
Kram på dig och Välkommen hem till Linkan igen