måndag 6 augusti 2012

ÄNNU EN GOTLANDSDAG



God Morgon!




Ja jag vet, men vi har semester och unnar oss lång härlig sovmorgon;)






Okej, hotellfrukost i all ära, detta är inte illa! 


Men färska närproducerade hallon i yoghurten, nykokta ägg, stenugnsbakat bröd från bageriet bara ett stenkast bort med goda pålägg, färskpressad juice och bonusen - utsikten över vattnet som idag är alldeles mörkblått under den lite idag molniga himmelen! Det är faktiskt inte illa det heller:)


Nu får vi se vad härliga Gotland har att erbjuda oss idag!


Vi ses!





11 kommentarer:

Nina sa...

Så härligt med Gotland!! Vill med åka dit:))
Fina skedar....vad kommer de ifrån?

Littledessert - Recept och Webbshop sa...

Mums!

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Låter som en underbar frulle:-)

Ha en fin dag!

MITT VITA HUS sa...

Nina: Allt i köket i stugan kommer från Iittala och Fiskarns, tror besticken är från det sistnämnda:))

KRAM

Livet på landet sa...

Ser riktigt fräscht & gott ut!
Ha en fortsatt härlig resa!

Kram Helena

H`s enkla vardag sa...

Mums vad gott det såg ut! Ha det så bra i paradiset!

Vill också tala om att jag har en fin tävling av ett hudvårdskit från REN inne hos mig till ett värde 1600 kr.
Kram Helena

Linruz sa...

Ser ut som ni har det riktigt bra där på ön.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Härligt att kunna ha sovmorgon;)

Gabriella sa...

Vilken härlig frukost! Underbart med färska hallon.

Anonym sa...

Nu ljuger du. Finns inget bageri i närheten där ni bor.

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Suck!!! Leva ligger bara typ 2 minuter bilfärd bort på vägen, hur nära ska det vara i din mening för att det ska vara nära, för det är nära för mig!!! Jag skrev inte att det var precis här!!!