måndag 30 juli 2012

SVART & SILVER









God Kväll!




Hittade mina svarta Day ljustakar idag när jag letade efter en annan sak. Till hösten har jag sett att det kommer fina nya modeller av de svarta ljustakar från just Day Home, så jag tänkte att jag kanske skulle ta fram mina igen! Dom fick ta plats ihop med de vackra i silver på den vita skänken och ikväll tänder vi massa ljus för helt plötsligt drog mörka moln in över den fina kvällsolen!




Fin kväll måndagskväll till er vänner!






psst, Vill du se mer vad jag gör om dagarna så kolla in Instagram (du har en liten länk där ute i höger marginalen:), där finns jag som så många andra och det är ju bara så himla enkelt och kul. Hoppas det inte bara är en sommarfluga för jag älskar't:)

15 kommentarer:

Michelle sa...

Otroligt vacker och mysig bild. Me like! :)

Ha en mysig kväll Mia!

Kram Michelle

Anonym sa...

Så fint! Älskar dig på Instagram!

H`s enkla vardag sa...

Här sken solen hela kvällen så endast ljusen på utebordet var tänt! Ja visst är instagram härligt och enkelt!
Kram Helena

Stämningsfullt sa...

Fint! Alltid lika snyggt att samla i grupp så där.

Room of karma sa...

MEN HEJ TJEJEN DÄR! SÅG I INLÄGGET HÄR UNDER ATT DINA ÖGONFRANSAR ÄR JU HIMMELSKT LÅNGA OCH VACKRA. DÅ FUNGERAR DET PÅ DIG I ALLA FALL:)! NU KANSKE MINA ÖGONFRANSAR HAR VÄXT LITE, MEN DET ÄR MARGINELLT TROR JAG.

JAG HAR JUST BÖRJAT TWITTRA JAG ME,, VIST ÄR DET KUL! DÅ SES VI DÄR MER FRAMÖVER SNYGGING ♥

KRAM PÅ FINA DU!
♥CC♥

Room of karma sa...

ELLER ÅHHH, NU LÄSTE JAG NOG KONSTIGT, HIHI. KOLLA KLOCKAN PÅ INLÄGGET. BORDE INTE SITTA HÄR OCH LÄSA EN MASSA FINA BLOGGAR:)! INSTAGRAM MENAR JAG, MEN DÄR FINNS JAG OCKSÅ, SÅ DÅ SES VI MER DÄR .........

NU SKALL JAG SOVA ♥

KRAMIZ CC

Vardagslyx sa...

Jättefina ljusstakar, det är mysigt med levande ljus även på sommaren.

Kram Pernilla

Anonym sa...

Fint med svart/silver...vilken storlek har du på fjärilstavlan och var har du hittat ramen till den???
Kram kram N

MITT VITA HUS sa...

N: det är den lilla storleken på fjärilen 42 x 59 och den sitter i en 40 x 50 ram från gallerix (vitt trä och glas), killen på gallerix tog ca 20 kr för att montera den i ramen och ramen kostade 179 kr.

KRAM

M

Design Concept by Linda sa...

Vacker bild och mysigt med tända ljus en ruggig kväll.

Kram /Linda

Lifestyle By Lena sa...

Snyggt! Riktigt snyggt!

Tack för finfin inspiration.

Kram

Anonym sa...

Ett tips, köp gamla billiga mässingsljusstakar på loppis/secondhand, köp svart sprejfärg och spreja dem! Ett billigt, snyggt alternativ till DAY ljusstakarna! Tack för din fina blogg!/ Cia

Anonym sa...

Hej!

Vad har du köpt fjärilstavlan?
/Lotta

MITT VITA HUS sa...

Lotta: planschen är från perlanliving, finns även på blackballoon blandannat, Hagedornhagen är märket, ram från Gallerix:)

KRAM

M

Hanna sa...

Riktigt fin bild och ljusstakarna är såå fina!!