onsdag 25 juli 2012

SOL & BAD & POOLHÄNG






Ännu en stålande solig dag och tokvarmt. Vi har legat vid poolen men tagit ett dopp i havet också. Jag bor i mina fina flipflopen från Lexington/HvitaVillan och en skön matchande sarong från förra året - superskönt i värmen! Och nu är jag snart färdig med boken med och jag gillar den massor, nästan mer än den tidigare! Solisarna är ett par Ray Ban Aviator för er som undrar, standkorgen från TineK/GutsyStyle och nagelacket på tårna heter "Cute as a Button" och kommer från Essie.





Hej hallå från medelhavet!




Vi har fått rapport från husvaktarna att vädret där hemma är kanonfint - så bra för vi har bara några dagar kvar här i Alcudia och så skönt att få lite underbart sommarsverige:)


Idag har jag nog trots en massa smörjande med spf bränt mig lite här och var:( Solen är verkligen superstark här! Sessorna smörjer vi hela tiden, men dom gillar ju också att vara i vattnet typ hela tiden, så vetesjutton hur solskyddet sitter då trots att det står waterproof på:S Men jag måste verkligen säga att jag är jättenöjd med solskyddet från Proderm jag köpte, önskar bara att det hade funnits i spf 50 med (får ju så väldigt snygg överläpp om man inte använder 50 där - not!):)


Nu ska jag kila upp och ta mig en dusch och sen ska vi utforska hamnstråket i Alcudia!



Ha det gott, så ses vi snart igen:)



KRAM







12 kommentarer:

Casa of Mia sa...

SEr härligt ut, hoppas att ni har det riktigt skönt på Mallorca, vi har ju hus där så det värmer lite extra i hjärtat när jag ser era bilder. Kram

Casa of Mia sa...

SEr härligt ut, hoppas att ni har det riktigt skönt på Mallorca, vi har ju hus där så det värmer lite extra i hjärtat när jag ser era bilder. Kram

Anonym sa...

Ni ser ut att ha det bra i värmen. Har du inte läst ut den där boken ännu?

Anonym sa...

Underbara bilder, älskar ditt naglack:)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nä jag får nästan aldrig tid över hemma, hann bara börja och nu har jag bara 20 sidor kvar:)

KRAM

M

H`s enkla vardag sa...

Uj vad mysigt ni har! Ja idag har det varit varmt och skönt! Första riktiga sommardagen!
Kram helena

Stjärnor & Champagne sa...

Lovely:) Njut av sista dagarna:))) Kram A

Room of karma sa...

HAHA VI LÄSER SAMMA BOK OCH HAR SAMMA STRANDVÄSKA ♥ UNDERBART!

KRAM CC

mammaxtre sa...

Mallorca låter trevligt, oj så avis jag blir. Jag vill också...

Boken är verkligen bra. Jga längtar efter att nr tre ska komma ut i pocket.

Ha det fortsatt gott

Emma - Från min sida sett sa...

Det ser ut som om ni har det alldeles underbart:) Njut en massa!

Kram Emma

Pia H sa...

Vilka underbara bilder njut av ledigheten! gillar din stråhatt var har du köpt den?

MITT VITA HUS sa...

Pia H: Det är barnens solhatt, den kommer från H&M:)

KRAM