måndag 16 juli 2012

LOVELY BAG & PACKNING PÅGÅR





Nu kommer det massa höstnytt och trots att det är mitt i sommaren dras man lite till dom, fast än det är på tok för tidigt;) Hos en av favoritaffärerna TinTin föll jag för den supersnygga väskan i svart läder från Campomaggi,  Mmm åkte genast upp på önskelistan!:) (Väskor är lite som kuddar, man kan inte få för många eller hur;)





Todeloo Finaste!





Här har det äntligen tagits semester, fyra fina veckor tillsammans med en massa roligheter inplanerat:)


Just nu kör vi packning här hemma och sista fixet inför resan, på fredag åker vi mot värmen:) Jag hoppas såklart kunna blogga "on location" men vi får se hur internet fungerar, brukar ju alltid vara lite sisådär när man är utomlands:S



Ha en härlig måndagskväll!



KRAM








16 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Snygg väska, gillar det märket också, men har ingen själv! Har däremot två Mullberry, men har bara använt den ena, funderade just häromdagen om det inte var dags att inviga den andra. Jag brukar köra en väska tills den är slut för att sedan köpa en ny, men det kan jag ju inte med mina nya väskor! Tar du med din Ipad eller dator till värmen?
Kram helena

LIVSGLITTER sa...

Oh vad mysigt att åka iväg, mys lite extra för mig som måste jobba hihi. Tack för din omtänksamhet och fina kommentar, nu är jag tillbaka igen ♥

MITT VITA HUS sa...

Helena: Jag tänkte mig MACen med, har Photoshop i den! Sen självklart iPhonen så jag kan instagramma, skit vad det är roligt;)

Louise: Åh sötis är du tillbaka nu, så skoj:)

KRAM

M

Grodmamman sa...

Härligt med semester! Nu har vi ledigt hela familjen.
Skönt att komma iväg till värmen också.
Kram

Villa Hemma sa...

Åååh, jag älskar C's väskor. Har samma modell som du visar men i den ljusare färgen. Älskar den. Blir lika glad varje dag jag ser den, väl investerade pengar :)
Om man skall säga ngt neg så är den lite tung.... men det är det värt :)

Kram på dig

House number 11 sa...

Vilken väska! Mmm! I like!
Så skönt med semester! Och vad skönt att ta sig till värmen!!
Kram Jenny

Room of karma sa...

Wow, vilken snygg väska. Du har god smak tjejen! Blir alltid inspirerad när jag är hos dig min vän!

Men vad härligt med semester! önskar dig en fin resa!

kram CC

Josefin -Happy Days- sa...

Så himla härligt med resa, hoppas ni får det toppen men kan inte tänka mig annat, väskan var superfin med. :-)

Kram

Linruz sa...

Ngt avis på att ni har er resa kvar.
Skulle inte tacka nej till lite sol och värme nu.

Mmmm de där väskorna är kanonfina men aningen dyra tycker jag ;)

Ha nu en toppenbra resa.
Kram kram
Lina

♥Linda♥ sa...

Grattis till er som bokat en resa till värmen. Jag är så arg på mig själv för att jag inte gjorde det i våras. Hoppas ni får underbart fint och varmt och sänd gärna en tanke till oss andra i kylan...

Kram Linda

Casa of Mia sa...

Åh vilken snygg väska! Hoppas du bloggar nerifrån värmen, önskar dig en skön semester kram

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hoppas ni får en fab resa!!

Kram kram

Mrs Lollipop sa...

väskor, kuddar, skor, vad skulle vi roa oss med om vi icke finge ha dessa!?...hmm. =) och ju fler destå bättre, då slits de ju inte lika fort...svammel säger gubben, logik säger jag! =)

Gabriella sa...

Håller med dig det där med väskor! Jag gjorde en liten utrensning i förra veckan, var tvungen att skärpa mig. Men oj vad många som fortfarande är kvar hihi=) Ha en skön semester!

Michelle sa...

Skööönt att ha hela semestern framför sig! Kom precis hem från två sooliga veckor på Franska Rivieran så det känns ändå helt okej att njuta av sommarsverige nu.

Ha det underbart på Mallis! :)

Kram Michelle

Junitjej sa...

En kanonsnygg väska!! Jag vill också ha en sådan!