måndag 30 juli 2012

HEJ NYA SEMESTERVECKAN




Det är så skönt på sommaren att inte använda smink, nästan inte alls, bara lite lipgloss och en dutt mascara:) Men ser ni oj vad fläckar jag har fått (trots det ursuddiga kortet!!!), jag har ju varit extremt nogrann så här på senare år med att använda hög solskyddfaktor i ansiktet och hållt mig undan den värsta solen mitt på dagen och trots det kommer fläckarna fram! Dags att boka tid hos min Hanna på Hudvårdsrummet tror jag bestämt;)




Hej på er alla!




Idag började semester vecka nummer tre, och efter det har vi ytterligare en kvar - så skönt:)

Vad gör ni denna måndag då? Många kanske redan har börjat jobba igen eller?!?


Hoppas i alla fall er nya vecka startat fint:)



KRAM







3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina fina du!

Anonym sa...

Vad för fläckar? Menar du fräknarna? De ska du va glad för =)
//Catarina

Anonym sa...

Ser bara fina fräknar! Somrigt och charmigt! Vackra du :)

Kram Linda