fredag 6 juli 2012

FREDAGSMYS PÅ G





Bara liten sessa hemma i kväll, den stora sessan är med söt vännen T på sleepover! Alice har önskat ostbågar & film med mams och paps, så nu kryper vi ner i soffan tillsammans och kör fredagsmyyys!




Hej på er alla!




Hoppas ni mår bra denna sköna fredag!


Här hemma har vi precis ätit hemmagjord god pizza med salami, mozarella & tomater - Mmmm! Nu kommer regnet vi väntat på hela dagen och vi är precis på g att krypa ner i soffan med en gosig filt och tända ljus.


Idag packade jag upp ett fynd som kommit på posten och jag är såå nöjd:) Ni får se i morgon!:)




Önskar er en supermysig fredagskväll!



KRAM






6 kommentarer:

Sofia sa...

Vad mysigt det låter... Här är det bara jag & mannen hemma och tonåringarna är ute på var sitt håll. Ser så mysigt ut i soffan. Njut av sessan. Nyfiken på paketet!!

Anonym sa...

Blir spennende å se!:) Ha en fin kveld! Hvor kommer solbrillene dine fra, forresten? Kan ikke se at du har svart på det??

Anonym sa...

Mysigt mysigt!

Villa Sjöhaga sa...

Mysigt det låter (även fast jag tror att hon somnat nu!!:)) Mysigt det lät kanske jag skall skriva!!:)
Kram

Fotograf Sofie Gustafsson sa...

Låter så mysigt - hoppas lördagen blir lika bra :)

Enkel stil sa...

Det lät som bra kväll!
Anita