lördag 7 juli 2012

FIN FINT REA TIPS






Denna ljuvliga Vintage by Fe klänning hemklickad från BlackBalloon och får bli dagens fina rea-tips! Jag är supersugen på den som är lång med i samma modell - supersköna till lata sommardagar eller på en trevlig fest med ett par klackar:)





Tjing!






Hur har ni det fina bloggisar?!



Här är det varmt och kvavt så in i norden idag, nästan så där så man önskar ett svalt sommarregn som rensar ut till lite klarare luft!


Nu ska jag kasta mig in och ta en svalkande dusch!




Önskar er en fin fin lördag!




KRAM







7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Kolla gärna in min blogg som handlar om hur jag orkar mig igenom dagarna. Jag är 18 åt & fick veta för ca 6 månader sen att jag har fibromyalgi.. Så varje dag är en kamp för mig.

Kika gärna in & läs, lämna en kommentar eller nåt.

Du har en väldigt fin blogg föressten :) Kram A

www.nattstad.se/ungmedfibro

Petra sa...

Hej! Är här inne första gången och gillar massor! Jag lär återkomma! :-)

Nina sa...

Håller med att det varit kvavt under dagen men dock kom regnet till slut och lättade upp det:) Förresten så bara undrar jag av nyfikenhet om du snart ska visa bilder på ert nya bord till altanen? Kan säkert tro att det är jättefint som allt annat hos er:)

Anonym sa...

Jättefin, snälla berätta gärna hur klänningen är i storleken?

cecilia

MITT VITA HUS sa...

Nina: Jo det kommer, har inte haft tid att piffa riktigt än bara:)

Cecilia: Normal till stor i storleken tyckte jag, satt perfa på mig som är lite rund:)


KRAM

M

Zarah - mamma till lilla O och Ludwig sa...

Åh så fin!

H`s enkla vardag sa...

Kul med reafynd! Har också hittat ett vintageby fe fynd, fast det var i våras!
Kram Helena