tisdag 24 juli 2012

ETT VYKORT FRÅN VÄRMEN






Mina finaste små i kväll på standen precis nedanför hotellet här i Alcudia - vi samlar små snäckor och doppar tårna i det ljumna medelhavet! Deras fina klänningar kommer från How to Kiss a Frog.




Holá!




Här är jag, i den ljuva värmen:)


Ledsen, men internet här är nog det segaste man kan hitta och jag har faktiskt inte haft orken till ett endaste litet blogginlägg förrens nu:) Just nu har jag tassat ner till poolen där det supersega trådlösa finns, de små ligger på rummet och sussar sött och jag ska alldeles strax också krypa ner, men först bara kika in till er och lilla bloggen!


Dagarna spenderar vi med att sola och bada, jag har två som gillar poolen (lite för mycket i mammans mening men det är ok, semestern är ju mest för deras skull och havet har verkligen tokstormat med höga inte så barnvänliga vågor;) på kvällen har vi ätit och druckit gott och man kan nog inte ha det bättre egentligen:)



MASSA KRAMAR


M








9 kommentarer:

roomofkarma sa...

Åhhh vilka underbara bilder du bjuder på ♥ Så söta dom är dina små mini Mior, hihihi!

Tycker du gör helt rätt i att ha lite blogg ledigt och bara njuter av din familj och den stora gula solen ♥

Ha en fortsatt fin semester!

Kram CC

H`s enkla vardag sa...

Vilka fina bilder och vilka söta klänni gar på dina tjejer! Verkar som hela europa har segt internet! I thaliand var det superbra! U drar vad det kommer sig! Idag har vi supervarmt i Sverige sådär somvialla l
Ngtat efter, synd att amn jobbar!
Kram Helena

LOPPISLIV sa...

Hejsan där i värmen!! Låter som en härlig tillvaro :-) Alcudia är verkligen jättemysigt!! Ha nu en fortsatt härlig semester!!

Kram Paula

Linruz sa...

Poolhäng är inte så dumt det heller.
Njut av solen och värmen åt mig lite med.
Kram på dig Lina

Linzoshouse sa...

Fina bilder! Låter som om ni har en härlig semester!

Ha det så bra!

Kram Linda

Grodmamman sa...

Fina bilder!:)
Våra barn gillar också poolen bäst, men jag och maken vill gärna bada i havet. Tur att man kan välja.
Kram

♥Linda♥ sa...

Fantastiskt fina bilder! Tänk om du ville göra ett inlägg senare om hur du redigerar dina bilder för att få dem så klara och fina...:) Jag och säkert flera med mig skulle bli jätteglad.

Njut så mycket ni orkar av er härliga semester!

Kram Linda

Anonym sa...

My Good vad lika de är fina fina vackra Dig, som små copycats!

Ååh, dessa bilder får mig att längta tillbaka till havet och Kreta, my second home!

Ha en underbar semester! :-)

Anonym sa...

Jättefina bilder!


Sofia