torsdag 5 juli 2012

EN HÄRLIG DAG MED SOL & BAD




På min handled idag två vita favoriter Triwa klockan & finaste Icon Design armbandet/Creative Lounge. Superfint med vitt på sommaren på en brunbränd handled:)





Tjing finaste!





Här har vi haft en strålande härlig soldag på badet precis utanför här där vi bor, tillsammans med fina vänner! Sessorna med vänner har legat i poolen hela dagen, medans mammorna suttit med näsan i solen - härligt härligt;) Även om det kom in en del moln mot eftermiddagen känner jag hur mycket solen har tagit (använde spf 30:/), så nu ska jag ta mig en dusch och smörja in mig ordentligt!


I kväll blir det jordgubbar och melon framför Sommar med Ernst på fyran - ingen sommar utan Ernst som vi säger här;)



KRAM








10 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Låter som en perfekt dag :) Fin klocka kram Diana

H`s enkla vardag sa...

Gud så solbränd du ser ut!
Snyggt armband och klocka!
Kram Helena

Spets och Silver sa...

Håller med dig! Ingen sommar utan Ernst. Tror redan att jag kommer att älska huset. Växthuset är jag avundsjuk.

Ha en bra kväll önskar Nette

Bromans Bravader sa...

Ja det där armbandet är såååå snyggt. Speciellt på sommaren.
Kram Jannike

Grodmamman sa...

Så snygg klocka! Vill också ha!:)
Härligt med sol och bad, hoppas på sådant nästa vecka när jag äntligen har semester.
Har också sett Ernst, det hör verkligen sommaren till att se hans program.
Kram

ÖsbytöseR sa...

Mia! Nu har jag följt din blogg i snart två år. Du har en så fin blogg och fint hem. Tack vare dig har jag fått fantastiskt många idéer och för ett år sedan började även jag att blogga. Din klocka och ditt armband är såå fina. Kram

Vardagslyx sa...

Härligt, härligt, äntligen sommar:)

Jättesnygg klocka!

Kram pernilla

Fiffi sa...

Härlig dag låter det som!! Och snygg klocka och armband, aaaaaviiiissss =))

Hoppas du får en lika fin fredag!
Kram Fia

House number 15 sa...

Snyggt snyggt!

Massor med armband tillhör liksom den brunbrända handleden;))

Fin fredag!
Kram C

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Ahh, fin klocka! Älskar med Triwa!

Ernst=sommar :-)

Ha en fin kväll!