onsdag 20 juni 2012

VILKEN UUUNDERBAR SOMMARDAG





Bästa solsällskapet, PAL-radion som jag inte kan leva utan, den flyttar vi med oss överallt här hemma:) Sen solisar(såklar!), min nya spännande pocket av Denise Rudberg - Två gånger är en vana (för alla oss som läste del 1 - ett litet snedsprång, är nog denna sommarens måste:) och såklart massa vatten i ny fin vattenflaskan från Eva Solo!





Hellooo underbara sommardag!






Här är det tipp topp humör med solen som strålar för fullt på en klarblå himmel - kan inte bli härligare! Idag har jag inte bara hunnit sitta i solen en stund, utan även hunnit med en storhandling på Maxi - nu är kylkåpet fyllt till bredden med en massa gott till midsommarhelgen! En sväng till systembolaget är ju klart ett måste med inför midsommar, gott Cava och såklart rödvin + en nubbe kom med hem!




Här är min plats i solen, gillar fortfarande våra två "adriondack stolar" som vi skaffade för några år sedan!



Nu ska jag kika i inboxen - tror det ligger ett mail där som jag tror ni är nyfikna på att veta vad det står i;)
Så mao. återkommer lite senare igen!





KRAM







10 kommentarer:

House number 11 sa...

Underbara bilder! Så härligt det ser ut!
Kram Jenny

Michelle sa...

Låter som en supermysig eftermiddag! Läste "Två gånger är en vana" på vintersemestern och det är en perfekt sommardeckare.

Ha en fin kväll! :)

Kram Michelle

Life's Silverlining and I sa...

Åh sådana stolar vill jag också ha! Ser väldigt härligt ut att sitta där med en god bok! Kram Nilla

Anonym sa...

Hei! Hvilket merke er solbrillene fra? Ray Ban? Ha en fin kveld!

Fru M sa...

Så skönt det ser ut.
Hoppas att jag också får njuta lite i solen med en bok på min semester som börjar snart.

H`s enkla vardag sa...

Vilken härlig dag det blev! Jättefina bilder! Stolar har jag fyra som sambon snickrat för många år sedan, randiga kuddar har jag i också och boken har jag läst. Älskar D.enise Rudberg och bäst tycker jag är Vänninan.
Kram kram Helena

Anonym sa...

Vad är det för sollisar du har? Önskar tips, är på jakt efter liknande.. Är dom bra? Vad blir det för "ljus" i glaset? En del blir det ju gult av och en del mer åt blått osv.

Maria, Nora

Spets och Silver sa...

Jag ska också läsa Denise Rudberg i sommar. Har "sparat" boken nu ett tag!

Trevlig midsommar!

Nette

Elins blogg sa...

Åh, ser helt undebart ut. Vi hade också en jättemysig sommardag igår.

Äntligen sommarvärme!

Kram

axelina sa...

Ser härligt ut! Här har det idag regnat hela dagen. Satt på jobbet och dagdrömde om en varm kofta. Hoppas på uppehåll nu för när som helst kommer MIO och levererar soffa till oss och man vill helst inte stå och bära soffa i spöregn...