onsdag 27 juni 2012

SVART & VITT & KIT





Gillar verkligen färgen kit som är grå men nästan lite beige, så där lite svår definierad, till allt det svart vita här hemma, mjukar upp på något vis:) Ny mysig kit-färgad Tine k pläd i soffan från BlackBalloon, passa på om du vill ha en du med dom går åt rykande fort de sista exemplaren!






Tjingeling lill-lördag!






Här blåser stora fluffiga moln fram, men solen lyser riktigt fin mellan dom:) 


Sitter här med en näsa som bara rinner och ögon som kliar, usch för gräspollen, min värsta tid är här just nu med allergin:(


Har passat på att dammsuga lite och tvätta innan jag ska åka och hämta mina små, längtar riktigt efter dom nu:) Kom att tänka på att det är väldigt lugnt här hemma på inredningsfronten är så här i sommartider, men förhoppningsvis blir det desto roligare i höst:)





En ny lite ruffig stormlykta också Tine K från de rara tjejerna på Gutsy Style, ska få ta plats ute på nya bordet på terassen snart (och ja jag ska visa er mer kort på det inom kort:)




Ha nu en riktigt fin onsdag vänner!



KRAM









16 kommentarer:

Fotograf Sofie Gustafsson sa...

Såå fint! :-)

Annelie sa...

Riktigt fin pläd! Och som tidigare sagt, ett fantastiskt hus!

Har du förresten hittat någon plats för dina två överblivna hattkrokar i hallen? Du vill inte sälja dem annars? ;)

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Greyish helt enkelt:)
Gillar också den nyansen. Blir så varm, och ändå neutral.

Susanne

♥Linda♥ sa...

Usch så trist med allergi! I min familj är flera allergiska men för dem är våren värst. Just nu har de det rätt ok. Så fina bilder på ditt rum. Fin stil har du och öga för de rätta detaljerna!
//Linda

karin sa...

Fint :) Vart har du köpt tavlan med fjärilen? :)

Josefin -Happy Days- sa...

Superfint och stylish, det gillas! :-)

Kram ♥

Fiffi sa...

Ja den här tiden på året händer det inte mycket inomhus, därför längtar jag tills i höst när det blir mera mysinlägg och inredning =)

Har letat efter sådana Lexington grytvantar du visat, vita med blå stjärnor på. Men hittar dem inte =((

Tack för dina peppande ord ang mina funderingar. Började fundera på det sk brevet idag. Pratade även med Daniel om vad jag önskar och inte önskar då.
Som du skrev, det här tillståndet varar inte för alltid och den finaste belöningen är den som i detta nu sparkar något galet mycket <3 =)

Stor kram Fia

Anonym sa...

Är det inte färgen "Tea" du har på pläden? Mvh Pia

Livet är Underbart sa...

Snyggt Mia, som alltid! kram kram

MITT VITA HUS sa...

Pia: Nej Kit! Vad får dig tro att det är Tea?

KRAM

M

MITT VITA HUS sa...

Karin: Hagedornhagen, säljs lite överallt, bl.a. Perlan Living, can can interiör mm.

KRAM

M

MissTess o. Saga sa...

Ni har det så fint Mia! Håller med att "mellanfärgen" mjukar upp. Själv brukar jag även kalla färgen greige;)

KRAM fina

MITT VITA HUS sa...

Pia: Här har du snabb länk till pläden http://www.blackballoon.se/textilier/pladar/plad-quilt-sammet-794.html


Annelie: Jag har ltie planer för dom krokarna tyvärr;)


KRAM


M

LindaLorina sa...

Hallåj,
Ser otroligt mysigt ut.
Vart har ni köpt soffbordet? Jag letar och letar men hittar aldrig något jag fastnar för. :)

LindaLorina sa...

Hej,
Det ser verkligen jätte mysigt ut. Vart har ni köpt soffbordet? hittar aldrig något jag fastnar för

MITT VITA HUS sa...

Linda: Bordet är ett chicago av Gunilla Allard!

KRAM

M