lördag 9 juni 2012

SNART SOMMAR & SOL & BAD





Måste tipsa om denna fina lilla bikini i sommarens hetaste färg - korall till söta små tjejer. Finns på Lindex till riktigt bra pris - löp och köp!:)




Tjing Tjing!




Oj vilket väder vi har, helt plötsligt öppnar sig hela himlen med skyfall och det mullrar från värsta åskovädret som drar fram, för att sedan nästa minut spricka upp i solsken och trevlig sommarvärme - skumt väder kan man lugnt säga!


Vi har varit på inne på stan här idag, hela la familia! Vi har massor att fixa inför sommaren och jag kom precis på att nya pass står på listan. Får ta tag i det i veckan som kommer! Idag har vi handlat lite mer sommarkläder till både stora och små och lite annat smått och gott. Vi skulle egentligen leta efter två resväskor till tjejerna men det fanns inget roligt alls! Så ni kom gärna med tips om vart man finner en fin girlie kabinväska i lagom storlek till en liten tjej!


Nu ska jag försöka plocka i ordning lite här innan söta grannarna kommer över för lite enkelt och trevligt lördagsmys:)


Ha nu en fin kväll, så syns vi snart igen!



KRAM









11 kommentarer:

Junitjej sa...

Jättefin bikini!

dianasdrömmar sa...

Ursöt bikini :)

H`s enkla vardag sa...

Tror ert ovädret kom till oss för en stund sedan! Verkligen konstigt väder!
Väntar så på att du ska visa bordet!!!
Ha en fin kväll!
Kram Helena

Sista dagen att vara med och tävla om boken om Smultrongården!

MITT VITA HUS sa...

Helena: Jag väntar med på att få visa er bordet, tyvärr har inte vädret tillåtit fotografering (på dom tiderna jag varit hemma;)på altanen än men snart så (och så har jag lite piff kvar att fixa;) Men har du intragram kan du hitta en bild #mittvitahus

KRAM

M

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej, har du sett väskorna på maxi som finns i olika färger bl.a rosa och guld. Den minsta borde passa bra till en liten prinsessa :)
Kram Milla

HUS NR 5 sa...

Jabadabado har fina väskor i lagom storlek.Har dem till mina flickor.
Kika på denna sidan

http://lekmer.se/barnklader/vaskor-o-accessoarer/vaskor/jabadabado-resv%C3%A4ska-trolley-r%C3%B6d

Kram Z

Anonym sa...

Kolla resväskan från American Tourist-Lollydots. Jättefin resväska i rosa/vit eller lila/vit, har den själv till mina tjejer.
Kram Gunilla

Anonym sa...

Måste tips om väskor på rust, vi köpte den minsta till tjejen sm är tio år....finns i svagt rosa oct guldbeige oct verkar bra i kvaliten..

Casa of Mia sa...

Jättesöta bikinis, den skall jag nog inhandla till stora tjejen, hon behöver verkligen nya badkläder tills vi åker till Mallis på fredag. Oilily - har de sötaste kabinväskorna till små tjejer, underbara! kram

Anonym sa...

Osmaklig bikini till småtjejer, fattar inte hur ni tänker!

Anonym sa...

tycker också att trekantsbikini till småbarn är otroligt fult o osmakligt :/ de har liksom inga bröst ännu...