tisdag 19 juni 2012

NYFIXAD MAMA





Idag har jag varit och klippt mitt långa hår. Nu är det blankt och väldigt välmående igen och jag kan lova det var välbehövligt, klippte massor på längden och klippte upp det ganska mycket denna gång! Sara lockade även håret på mig idag och wow så himla fint det blev, lite skillnad från när man gör det själv om man säger så;)






Hallo finaste ni!






Hur mår ni denna härliga tisdag?


Just nu sitter jag här och letar locktänger helt såld efter dagens styling hos Sara. Måste verkligen skaffa mig en så där av den senaste modellen där locktången är konformad, blir ju så himla fina lockar med en sådan och jag tror jag hittat en modell jag ska klicka hem:)





Söta Sara på Salong C2 här i stan! 
Salongen går i svart vitt och mörkt trä och är tipp topp fräsch - precis i min smak!





Salongen använder Redkens produkter bland annat och sen jag började klippa mig hos Sara använder jag nästan uteslutet Redken och det är verkligen kanon grejer måste jag säga! Mitt hår mår verkligen toppen av dessa produkter:)




KRAM







20 kommentarer:

axelina sa...

Så fint det blev. Det är ju så skönt att gå till frisören och bli ompysslad! Jag har också börjat att använda ordentliga produkter till håret, gör faktiskt skillnad!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Snyggt!
Måste också klippa mig å det snaraste!
Vill klippa upp det rejält även om jag vill spara längden.

Innan juli!! Måste:)

Kram Susanne

Room of karma sa...

Men hallå där Snygging! Du blev verkligen super super snygg!!!

Jag använder också dessa hårprodukterna, dom är verkligen bäst!

Ha en skön kväll!

Kram cc

KNORKAN sa...

Du blev jättefin i håret! Jag använder bara Redken produkter till mitt långa hår. Så himla bra :) Kram Knorkan

Maria at inredningsvis.se sa...

SÅÅÅ fina bilder..jag gillar din blogg:)och följer nu på fb.
Har du något tips på en bra inpackning för torrt & slitet hår??

Vill du ha inrednings inspiration..kolla in min blogg:)
ha en kanovecka

LOVE Maria på inredningsvis.se

Marie sa...

Du är verkligen en skönhet! :-)

Anna sa...

Du är jättevacker!!! Ditt otroligt vackra svallande hår, nu blir jag lite avis, det är så vackert... :)

Kram fina!

eastcoastmom sa...

Vad snygga lockar du har! Jag är total novis vad gäller att styla håret, har inte tittat åt en locktång sen 80-talet... så har du nån rekommendation blir jag glad!

Hälsningar från Spanien

Hem och Lycka sa...

Å så snyggt! Väntar på recension av locktången, skulle vilja köpa en jag också. Bara MÅSTE börja prioritera mig själv lite grann.. Särskilt håret..

kram Mia

Anna - Concept By Anna sa...

Fina Mia!!! :) Vilket hår du har!!

Kramar!

BelovedbyLinda sa...

Åhhh såå fin du är Mia!!! :)

Tack för grattishälsningen!

Massa Kramar!

H`s enkla vardag sa...

Du blev verkligen fin i håret! jag har en sådan konformad locktång, helt suverän, och lockarna blir så fina. Sedan är jag tyvärr superdålig på att använda frisörernas produkter, kanske endast hårspray!
Beställ en du kommer bli såld!
Kram Helena

Milla sa...

Supersnygg du är! Bra produkter är a och o, bara man hittar den rätta.... Kram Milla

Två Trappor sa...

Wow, så vacker du är! Vilket avundsvärt hår.. Jag ska testa Redken till mitt torra slitna hår och hoppas på underverk.. :) Kram Madeleine

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Så fint! Här är en till som besökt frisören. :)

Kramar

Spets och Silver sa...

Vad fin du är! Visst är det roligt att piffa till sig, lagom nu till midsommar.

Ha en bra dag!
Nette

Myke minutter sa...

Vakkert bilde av deg! :) Fin onsdag! Klemmer

Anonym sa...

jättefint!!

milla

Jessica sa...

Åh så fint det blev!! Ska själv till frissan imorgon och bli midsommarfin:)Kram och ha en trevlig midsommar!

Anonym sa...

My Goood kvinna, vad fiiin Du är!!!!

Mer bilder på Dig och outfits! Du har sååå bra smak och är en superbra förebild!

Ha en underbar midsommar!