torsdag 7 juni 2012

LOVELY SOMMARNYTT






Mycket Creative Lounge blir det här men det är bara för att det nog faktiskt är den bästa bästa butiken (finns ju både irl och på webben:) med den trevligaste personalen du kan tänka dig och de allra finaste smycken, snygga kläder och toksnabba leveranser;) Hittade precis ett fint paket i postlådan med urtjusigt innehåll - sommar piff som gör vilken outfit som helst toksnygg och som jag bara var tvungen att visa er;) Bästa Creative tjejerna hälsar att webbutiken är fylld till bredden med sommarnytt från ICON Design (Jag verkligen tokälskar mitt halsband som jag har sedan tidigare från ICON och jag skulle nog lätt kunna fylla hela smyckesskrinet med alla möjliga olika varianter ;) och de fina och superpoppis Beck-Söndergaard sjalarna!




Hello bloggisar!




Jag är precis hemkommen från jobb och ska bara kasta mig snabbt i duschen för att försvinna ut igen. Idag är det sån där trivseldag med Alice förskoleklass nämligen (hoppas nu de grå molnen försvinner så att vi slipper regn:S)



Jag hoppas ni mår bra och jag hoppas verkligen att jag snart är tillbaka på bloggbanan igen:)



KRAM







12 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh så snyggt, kram

tjej sa...

Så snygga! Har precis själv klickat hem två stycken Beck-Söndergaard sjalar. Tack för tipset!

Ha en fortsatt fin dag!

BelovedbyLinda sa...

Såå mkt fint!! Älskar mina smycken från Icon med :) Har också en Söndergaard sjal fast i aprikos och ceriserosa!

Hoppas allt är bra med dig fina!

Kramar Linda!!

Enkel stil sa...

Jag gillade det lilla fina armbandet!
Kram Anita

Anna sa...

Mycket snyggt! Jag beställde precis ett ICON armband därifrån, väntar på det med spänning!

Kram

Det ljuva livet i stan sa...

Hihi ser ut att vara likadan sjal som jag fick hem häromdagen! :)

Tack för en härlig och inspirerande blogg!

Kram Frida

Stjärnor & Champagne sa...

Ja suck det finns sååå mycket fint överallt men nu får jag lägga band på mig, skall ju snart iväg.Och där vill jag ju med all säkerhet shoppa....Ja jisses vad mycket det är med barnen just nu. Ha det gott Krammmm

Två Trappor sa...

Supersnyggt!! Halsbanden är såå fina och sjalarna underbara. Så sommarfin du ska bli! :) Kramar Madeleine

Jessica sa...

Vilket stort VILL ha behov man får när man ser dem godbitarna;)

Trevlig helg
Kram

Linn sa...

Har två fina Becksöndergaard sjalar och de används dagligen!! Underbara! :)

Linn sa...

Har två fina Becksöndergaard sjalar och de används dagligen!! Underbara! :)

Guldnougaten sa...

Fler än jag som kanske fått Sjalsjukan ... ?

http://guldnougaten.blogspot.se/2012/06/sjalsjukan.html

c ☺