måndag 4 juni 2012

I VÄNTAN PÅ SOL & VARMA DAGAR





Här står sessornas sommarskor och väntar på varma härliga dagar! Jättefina svarta remsandaler från (lite oväntat) Kavat i supermjukt skinn. När dom var små köpte jag varje säsong sådana fina och kanonbraiga Kavat skor, men det var som sagt ett tag sedan - tycker det är riktigt roligt att dom tuffat till märket lite, för det är verkligen bra skor som Kavat gör (och ni jag ska visa er någon dag till vad jag mer klickade hem när jag var i farten - det var till mig själv faktiskt;)!





Tjingeling!





Här är man busy as a bee kan man lugnt säga, har ju saknat er massor men jag har inte hunnit med bloggen alls på hela helgen!:S Även denna vecka har vi suuupermycket inplanerat så ni får ha lite överseende med mig:)


Just nu längtar jag efter den där värmen igen - mer än någonsin nästan! Vill ha sommriga sandaler och gå i tunna klänningar ju! Vi får hoppas värmen väder oss åter snart - eller hur?! Gärna till skolavslutningen så de små kan ha sina nya fina skor;)


Nu måste jag kila och hjälpa till här i badevarslet - det är nämligen läggdags för några små, så man orkar tidiga mornar! Men jag kommer tillbaka i kväll med en fin fin liten överraskning till er;)




So long - så länge!








5 kommentarer:

mariaemb. sa...

Ja, jag är verkligen glad att de utvecklat sitt märke. Ekologiska och snygga skor, det gillas! Även jag tog faktiskt och beställde de där svarta ballerinorna. Kul att du hittade så snygga till sessorna också!

KRAM fina du!

Fiffi sa...

Ja nu väntar vi bara på solen och dess värme=) Sen är allt som det ska =)
Riktigt fina skor! Som gjorda för varma dagar av bus!!

Kram Fia ( fd my white secret och living by sophia)

BelovedbyLinda sa...

Hej fina du! Visst är kavat riktigt bra skor, får bli sådana till lillskruttan när hon börjar gå :)

Kolla gärna in mina smycken på bloggen :)

Massa Kramar ♥

Anonym sa...

Gillar ekologiska produkter!

KRAM Mirva fr Sigtuna

Emma H sa...

Tjejernas skor ser verkligen fina ut. Roligt som du säger när ett märke som Kavat tuffar till sig lite:-)

Ha det bra!

Kram Emma