tisdag 26 juni 2012

HOW TO KISS A FROG A/W 2012









God Kväll igen!




Eller är det kanske god natt?! Man blir lite knasig, med det här med dygnet kan man säga när man jobbar natt;)



Sitter här i soffhörnet med lilla mac:en i knät (någon sover redan gott här efter vår kväll med filmmys;) och surfar fin fin inspiration (och väntar på John Blund;) på nätet. Snubblade in på höstkläder - ja jag vet helt galet egentligen! Men nu måste jag bara visa er som är vakna dessa magiska bilder med urfina höstplagg till våra små skatter från favoriten How to Kiss a Frog  höstkollektion - jag gillar't!



Sov så gott nu, det ska jag snart!





KRAM








4 kommentarer:

Villa Sjöhaga sa...

Hej!! Har ganska nyss hittat hit och gillar din sida väldigt mycket! Jag undrar hur du exempevis gjorde collaget i detta inlägg. Vilket program?
Skulle bli jätteglad om du svarade på det.
Med vänlig hälsning, Hanna

Lifestyle By Lena sa...

Oh ja deras kollektion är verkligen underbar!
Hoppas du sovit gott.

Kram

Casa of Mia sa...

Åh underbart! Blir sugen på allt till flickorna, kram

MissTess o. Saga sa...

Så himla mycket fint i höst/vinterkollektionen från How to Kiss a Frog, som alltid med andra ord:) Många vill-ha´n men speciellt printet med svalor och något cashmereplagg.

KRAM fina & ha en bra dag