fredag 22 juni 2012

HAPPY MIDSOMMAR










Happy midsommar mina finaste finaste bloggisar!




Här har vi precis avnjutit en riktigt god middag med massa grillat + gott tillbehör och ett glas gott rödvin efter att vi kom hem från midsommarfirandet med dans runt midsommarstången! Kvällen kommer bli i lugn eftersom jag är tokseeeg (Zzzz!) efter nattjobb!



Nu blir det ett glas iskallt Cava på altanen (vi har faktiskt fin väder här, kallt som midsommar brukar vara men iallafall inget regn:) med hjärtat mitt! Vi ses i morgon igen och ha nu en riktigt fin midsommarkväll!




MASSA KRAMAR



M





psst, Och min lilla mamsen där på resorten i Side, massa grattis kramar på din 60 års dag! Hoppas du får en alldeles underbart härlig dag och vi får fira dig i massor när du kommer hem!:)


9 kommentarer:

BelovedbyLinda sa...

Glad midsommar fina vännen!!

Massa Kramar!

Lina sa...

Glad midsommar så här dagen efter.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Glad midsommar! Vore gulligt om du berättade vilka solglasögon du köpt. Ser fina ut. Jag har frågat tidigare men förstår om du inte hinner svara på allt. Mvh Maria

H`s enkla vardag sa...

Hoppas du är piggare idag! Det är inte jag, men det beror inte på nattjobb utan nattsudd!!
Kram Helena

helen by the westcoast sa...

Hej! Har frågat tidigare och frågar igen. Önskar fler bilder på enat nya utbrodering,Med vänlig hälsning, helen

MITT VITA HUS sa...

Helen: jo men det kommer jag lovar men just nu är det bara skitväder och när solen var framme hade jag lite annat för mig:) men så fort jag piffat till det ska jag fixa bilder till er alla som väntar:)

KRAM

M

No.15 sa...

Har just besökt din blogg..tack för "titten" kommer snart igen!
Marie

Anonym sa...

Varför svarar du bara på vissa frågor i samma inlägg? Bara en undran...

Kicki i Åre

MITT VITA HUS sa...

Kicki i Åre: Oj har jag missat en fråga det var inte meningen! brukar svara på allt faktiskt:) Ska kolla igenom och svara, var det något speciellt du undrade?

KRAM

M