måndag 18 juni 2012

GRILL & SOMMARTIDER







Dagens kvällsmat -  grillat igen!
Det blir liksom som en favorit i repris hela tiden här i sommartider:)
Idag blev det grillad fläskfilé med hemmagjord marinad, färskpotatis med timjan, en god krispig sommarsallad, lite grillat pitabröd och en iskall öl i grythyttans gung - mums!





Tjing igen finingar!






Idag passade vi på innan de mörka molnen drog in här med lite grillat. Det har faktiskt varit rätt fint väder här på eftermiddagen med stålande sol mellan några få moln och härlig värme och då får man verkligen passa på att sitta ute och njuta! 




Lite pics från den dukade bordet i kväll!


Nu är jag så mätt att jag ska ta och krypa upp i soffan och se en film med hjärtat nöjd efter dagens massa fix här hemma. Sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng (längtar nästan redan efter mjuka väldoftande beach house lakan och fluffiga kudden:)!



Vi ses i morgon igen!



KRAM









4 kommentarer:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hello, jag kommer inte in på fb via din länk och kan inte rösta på dig :(
Kram Milla

Myke minutter sa...

Mums, så godt :) Jeg blir ikke lei av den fine bloggen din, alltid så lekre bilder og inspirerende innlegg :) Ha en finfin mandagskveld! Klemmer

MITT VITA HUS sa...

Milla: Det fungerar bara att rösta från stationär/laptop och ipad inte iphone och android tyvärr, vet inte vad du använder:S Tack rara för du väljer mitt bidrag bland alla fina:)

KRAM

M

House number 11 sa...

Så gott det ser ut! Längtar efter grillat! Mums!
Kram Jenny