måndag 25 juni 2012

EN REGNIG MÅNDAGSKVÄLL






Kvällens middag över lite tända ljus i köket, det blev supergod kycklingsallad med stenugnsbakad baguette och ett glas rött till det!






Tjing i regnet!





Hur har ni det fina ni?



Har ni gått på semester än? Jag faktiskt tycker liiite synd om de som startade sin semester idag - inte för att regn gör något egentligen men helst vill man väl ha sol, bad och lata varma dagar på sin semester - eller?:)


Här har vi lämnat iväg våra små skatter för mysigt övernattning hos farmor och farfar (vi har pusslat så mycket som möjligt denna sommar för att dom ska få ett riktigt långt härligt sommarlov:), efter vi lämnat dom åkte vi in till stan för lite shopping och hem kom vi med en hel hög med nya kläder och lite annat:) Nu har vi tänt ljus i hela vardagsrummet efter middagen, regnet smattrar mot fönstret och nu ska vi se en mysig film och äta B & J i soffan!:)



Ha en fin kväll!



KRAM






ps, Jag vet att jag har en inkorg som fullkomligt svämmar över med mail! Så ni som väntar på ett svar, det kommer - i promise:)


9 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ja, tänk de som har haft några veckors semester redan. Regn och rusk. Vi får hoppas att det blir bättre bara.

Kram Teres

House number 11 sa...

Ja, usch och fy! Jag började min semester idag! Det är tur att jag är ledig i 7 veckor så att jag kanske hinner ha lite fint väder!
Ha en fin kväll!
Kram Jenny

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Åh, så mysigt ni ser ut att ha det, trots regn utanför:-)

Ha en fin kväll!

H`s enkla vardag sa...

Ha en fortsatt mysig kväll. Maten ser hur smarrig ut som helst!
Kram helena

Mary sa...

Meeen, där var ju du igen. Minns att jag snubblade in här förut, får många veckor sedan, och sen hittade jag inte tillbaka. Men nu så, hittade jag hit via en länk! Yay! Fina bilder precis som sist!

Lina sa...

Samma här, försökt pussla så att barnen ska få ett riktigt långt och skönt sommarlov.
Själv jobbar jag två veckor nu och sedan får gärna solen kika fram för då är det semester igen.
Ta hand om dig
Kram
Lina

Fotograf Malin Sundin sa...

så fint!

På vår udde! sa...

Skrev ett meddelande här igår, men det gick inte att posta, så jag skriver väl bara kram till dig idag istället då! Kram

InWhite4You sa...

Hej
Vilken superläcker bild på dukat bord. Såååå sobert och fräscht. Ha en skön stund utan småbarn är lyxigt. Jag vet, det unnade vi oss alldeles för sällan. Men nu är de stora och en har flyttat ur huset. Ta vara på tiden. Hi hi
Kika gärna på min utlottning.
Kram Lena