söndag 10 juni 2012

EFTER REGN KOMMER SOL





Här kommer en bildbomb på pionrabatten som just nu är precis så där på bristningsgränsen - Jag älskar't! Var tvungen att spring ut och fota lite precis efter att det kommit ett skyfall , när rabatten var alldeles så där härligt grönskande! Jag har fått frågan om varifrån den fina trädgårdsdekorationen kommer ifrån och jag har köpt den på Baazar kan jag meddela:)





Hej sköna söndag och ni fina!





Hur mår ni mina bloggvänner?


Här är det bara så skönt och jag tror jag haft en av de lugnaste och skönaste helgerna på länge. Såå välbehövligt:) I veckan ska det bli skolavslutning och sommarlovsstart och annat kul med fina kollegor så jag ser fram emot nya veckan massor:)


Nu ska jag ta mig en lång varm dusch med lite hårinpackning och sedan krypa upp i soffan och mysa lite framför en film!



Ha en härlig kväll ni med så syns vi i morgon igen!



KRAM








17 kommentarer:

House number 11 sa...

Det låter mysigt! Ha en fin kväll!
Och en bra start på veckan!
Och pioner är så underbara!
Kram Jenny

tjej sa...

Helt underbara pioner.

Ha en fin kväll!

H`s enkla vardag sa...

Vilken pionrabatt, har en likadan dekoration som du fast min är köpt på Smultrongården! Såg bordet på Instagram, så snyggt! Hittade inga brädor idag, får kolla imorgon! vet du dimensionerna på brädorna som ni använde? Såg att du skickat till några som undrat!
Kram Helena

Fiffi sa...

Kanonsnyggt!!! Behöver också ta tag i våran trädgård ( eller plätt ska jag nog säga =))
Ha en fin kväll!!


Kram Fia

MITT VITA HUS sa...

Helena: TACK:) Nja jag har inte hunnit skicka dimensionerna än:S Ska göra det, ligger på att göra listan;)

KRAM

M

Limestone by the Sea sa...

Hejsan, otroligt vacker pionrabatt. Hoppas ni får njuta av den länge...kramkram Victoria

Fru M sa...

Så fint med pioner.
Längtar efter att mina ska börja blomma.

Vardagslyx sa...

Underbara pioner, det är min absoluta favoritblomma. Men jag har inga i vår trädgård:( Är de svåra? Hur sköter man dem?

Ha det bra!

kram Pernilla

Room of karma sa...

Älskar Pioner! Dom är så ljuvligt romantiska på något vis:)!

Ha en fin kväll!

kram CC

♥ Fyra årstider sa...

Ser helt underbart ut och de rosa är så fina!

Kram Lotta

Anna sa...

Så fina!! Längtar tills mina blir sådär yviga och knoppiga :) Superfin rabattdekoration!

Kram

mariaemb. sa...

Vilken underbar pionrabatt! Som jag längtar efter en trädgård när jag ser dina bilder!

Stor kram

Enkel stil sa...

Pioner är så vackra. Det kommer säkert att blomma fint i din trädgård!
Kram Anita

Spets och Silver sa...

Spirorna är jättefina dekorationer, passar så bra till pionerna. Hoppas på lite värme så pionerna kan komma i blom. Kommer säkert att bli vackert.

Ha en bra dag önskar Nette

House of Design sa...

Åååå underbar ´rabatt pioner är fantastiska. Verkligen söt dekoration oxå, kanske ska klicka hem en i vänta på att min trädgård ska växa fram....
suck just nu är det bara en jordhög medf gräsfrö...

Há en mysig dag
kram

House of Design sa...

Ååå vilken underbar rabatt superfina krispiga pioner. Blev väldigt förtjust i dekorationen kanske ska klicka hem en i väntan på en trädgård...
Just nu har jag en jordhög utanför med lite gräsfrön i...
suck att det ska ta sådan tid...

Há en toppendag
kram

Jennys vanliga sa...

Otroligt vackra pioner! Vi ska precis börja bygga hus och som jag längtar tills det är klart och vi kan sätta pioner :)