söndag 27 maj 2012

UNDERBARA SOLIGA SÖNDAG




Idag har jag premiärat bara ben i kjoltyg med sandaletter på fötterna - ljuvligt!





Todelooo vänner!





Åh åh åh äntligen mår jag mitt vanliga jag igen, har till och med mått så bra att jag suttit i solen en stund och försökt få till någon form av färg på mina vinterbleka ben;) Herrejissenes vilket väder det är- helt underbart om jag får säga så:)

Nu är vi precis hemkomna från kalas och klockan är nio nu och jag ska smyga ut med hjärtat och ett litet glas rött (jag är faktiskt ledig i morgon;) och sätta mig på terassen och kika på solen som går ner över nybyggarland, härligt!




Hoppas ni med haft en härlig solig söndag!



KRAM






psst, Grattis på morsdag min lilla mamsen!




12 kommentarer:

infing sa...

Kul bild på kjolen!

Casa of Mia sa...

Härlig bild!

Anonym sa...

Vad är det för fina skor du har?

Enkel stil sa...

Låter som en skön morsdag!
Kram Anita

MITT VITA HUS sa...

Anonym: ett par tre år gamla remsandaletter med träklack från scorett/gulblå, fått dom av mamsen och älskar dom då det är perfekt höjd på klacken för vardagsbruk:)) jag bloggade om liknande för ett par inlägg sedan:)

KRAM

M

H`s enkla vardag sa...

Jättefin bild! Jag väntar med spänning på att få se bilder på bordet! Vi ska också bygga ett snart, när poolhuset är klart!
Kram Helena

MITT VITA HUS sa...

Helena: ett litet smärre missöde med ena benet ställde in visningen idag, lovar det kommer så fort det står på plats:))

Tydligen är kvistar i trä inte att leka med:/

KRAM

M

H`s enkla vardag sa...

Nej kvistar är ett gissel på möbler! Hoppas det går att lösa?!
Kram

BelovedbyLinda sa...

Härlig bild och härligt väder!! Njuter till fullo varje minut jag kan i solen :)

Massa Kramar till Dig ♥

Myke minutter sa...

Visst er det herlig å ta frem sommerklær og -sko nå! Jeg kjøpte Crocs (!) sandaler i USA i april. Utrolig gode å gå i og ser ut som vanlige sandaler, ikke ordinære Crocs. Gleder meg til å se bordet! Klemmer

Gardenhouse sa...

Ja vad härligt det är med sommar fötter och kläder!
Här bjuds på både ögon och mun godis ;)
Ha en fin vecka,
Sussi

House number 11 sa...

Vilken ljuvlig bild och kjolen ser ut som en helt i min smak!
Kram Jenny