torsdag 24 maj 2012

SO FRESH






Underbar sommrig fräsch doft från Marc Jacobs - min favorit i badrumsskåpet just nu!




Hej soliga härliga torsdag!




Hur mår ni i den härliga värmen - ni dricker ordentligt med vatten nu eller hur? Jag är själv superdålig på det och lovar mig själv hela tiden att jag ska dricka mer vatten när det är så här varmt för att undvika värsta huvudvärken, just nu har jag fyllt två kannor med citronvatten och ställt in i kylskåpet - så gott och fräscht i värmen. Ett litet tips bara i värmeböljan;)



Ha det fint tills vi ses igen:)


KRAM







4 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh jag har varit nyfiken på den doften! Vilket underbar väder vi har, man är lite ovan med värmen kram

Weronica - En mammas dag sa...

Daisy doftar alldeles underbart - på en vän till mig. På mig är den inte alls lyckad. Men så är det ju med dofter. Ha det gott i värmen - jag sippar flädersaft för fullt :)

MITT VITA HUS sa...

Weronica: Ja men visst är det lustigt att en sak kan dofta så olika:) Min kollega köpte denna doft efter att ha sniffat den på mig och hon gillade den inte alls sen när hon använde den!

Flädersaft låter gott, måste ut och kika efter fläderblom tror jag minsann! Idag ska här göras lite rabarbersaft igen - fick precis en laddning rabarber:)

KRAM

M

Life at Villa Bergsbo sa...

Jag kryssade för den där parfymen i taxfree-katalogen - men det är så svårt att köpa parfymer "oluktade" - men nu kanske jag vågar, även om det är som ni skriver att de kan lukta heeelt olika på olika personer.

Ha en skön helg!

Kram Sandra