tisdag 8 maj 2012

LOVELY LEILA STUFF




Kan man annat än att älska Leila's Generalstore!

Här ser ni några av mina födelsedagspresenter som min fina stora sessa klickat hem till sin mamma (med lite hjälp av sin pappa såklart;)! Älskar textilierna, så fin kvalitet och det verkligen märks hur mycket Leila satsat på att det skulle bli fin fina saker hon sålde i sin butik!




God morgon tisdag och ni fina!




Sovit sött? 


Jag sover som en riktig prinsessa nu när man kan ha fönstret öppet lite på natten med, mycket piggare och mer utvilad! Dock ogillar jag allt pollen som kommer in och jag tycker lite synd om er med allergi (jag har med pollenallergi, men ganska lindrigt faktiskt - äter lite medicin och mår faktiskt ganska bra på det. Men jag får det värre sedan med gräset:S) som verkligen lider i dessa tider och inte kan sova med fönstret på glänt!



Men nu dags att ta tag i tisdagen:)



KRAM KRAM







12 kommentarer:

Me sa...

Vilka härliga presenter du fått!!! Riktigt fina =)
Måste vara en fröjd att dona i köket med dessa prylar =)

Ha en fin dag!!
Kramar Fia

my white mess sa...

Är inne och kikar i hennes butik nästan varje dag. Gillar textilierna och förklädena, som är både till mig och min dotter.-)
Önskar dig en fin dag
kram malin

Mariette sa...

Superfint!

Fräscha klassiska saker!

Kram!

a piece of happiness sa...

Jag tittade faktiskt på just det förklädet. Tyckte det mönstret och färgen var finast.

LIVSGLITTER sa...

Riktigt fina! Kanske är dags snart att premiär shoppa inne hos henne ;) Ha en fin dag vännen och tack för titten inne hos mig ♥

Life at Villa Bergsbo sa...

Det där litermåttet har jag haft ögonen på också... Fina saker!

Casa of Mia sa...

Härliga presenter från Leilas, kram

G U L D N O U G A T E N sa...

Leilas saker är alltid fin-fina...
JUST NU: FRÅGA MIG VAD SOM HELST PÅ MIN BLOGG!(sista chansen)

lilla.u sa...

har helt missat att gratulera på födelsedagen - hurra för dig!

kram, ulrika

Anna-Malin sa...

vilket fint reportage
i leva & bo! läste det
idag :)


kram.

Piffa och Puffa sa...

Fina presenter. Jag ska nog också ta och kika in i hennes webshop och klicka hem lite nytt till köket.
Kram

Helena - barnvakt på Lidingö sa...

oj vad fina :)