söndag 27 maj 2012

LOREEN - VILKEN VINNARE




Vinnaren av esq 2012- suuuperduktiga och snygga Loreen med sin Euphoria!





Tjingeling på sena natttimmen!






Här har vi kört melodifestivalkväll med bubbel i glasen och allt!


Nu är det supersent och de små har redan somnat för några timmar sedan, även om dom bara älskar sånt här med melodifestival och allt vad det innebär så orkar dom ju inte hela kvällen. Jag är så trött så ögonlocken nästan faller ihop, men det var ju bara sååå spännande och nästan magiskt, att jag kunde inte låta bli att kika:)


Åhhh så bra låten är egentligen, helt klart vann ju rätt bidrag eller hur;)




Men nu mot sköna sängen!




NATTI NATT








7 kommentarer:

Fröken Eila sa...

Ja vilken seger! Vilken kvinna! Tack för tipset med grillad fetaost, det var supergott :)
Sov gott!

Linda - Harmony Home sa...

Ja, vilken succé! Var på tiden att det blev en Sverigevinst;)

Kram

Lina sa...

Jaa, skönt att kunna säga Rätt Låt Vann!
För en gångs skull.

Kram Lina

Weronica - En mammas dag sa...

Ja, jösses så vi ylade här :) Ha en fin dag i solen!

Annajordet sa...

Otroligt bra låt och vackert framförande av Loreen! Hade inte hört låten förrän igår och då kände jag direkt att den måste vinna! Gåshud... Hälsning Ulrika

House number 11 sa...

Ja, äntligen! Rätt låt vann!
Ha en underbar morsdag!
Kram Jenny

WohnLust sa...

Nu måste jag rapportera till mig ibland ord.
Din blogg är bra och jag är sooooo Soooo många gånger sedan.
Dina bilder är fantastiska. Håll upp det.
hälsningsfraser
Bianca (en ivrig läsare)