fredag 18 maj 2012

JAG GILLAR LÅNGLEDIGT



Superfina sommriga scarfs från Danska Beck Söndergaard - mycket fina och med riktigt braigt pris och ni har säkert redan sett dom på de fina bloggerskorna både här och här! Upptäckte idag att jag gärna skulle vilja ha en i blått att matcha den enkla blå tischan jag köpte i veckan!




Hej sköna fredag!



Äntligen äntligen fredag och lite långledigt, denna vecka har inte varit den roligaste om man säger så! Haft maximal otur med allt känns det som! Men nu är det helg, vi ska bara var hemma och ha det skönt, äta gott, pyssla lite och mysa tillsammans och njuta av att vi får en långledighet ihop:)


Men nu ska jag ta mig en liten promenad upp till affären och hämta ut ett efterlängtat paket på posten med nya minneskort. Givetvis pajade ju mitt minneskort till kameran denna vecka med och det andra är helt spårlöst borta, givetvis då det behövdes som mest! Men nu så har jag beställt två nya, lite större lite bättre:)



Vi ses lite senare!




KRAM






9 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Har också haft otur i veckan!!
Tyvärr kan jag inte njuta av någon långledighet, bara ledig idag! Men har passat på att vara ute och planterat en massa roliga saker!
Njut av långledigt!
Kram Helena

Stjärnor & Champagne sa...

Har den med svarta stjärnor, jättefina men kanske lite otymplig. Men men priset är bra så det är ok....Alla mina minneskort ligger och dräller överallt, hm gfår försöka ha lite mera ordning tror jag. Kramkram Anne

Bromans Bravader sa...

Visst är det härligt med långledigt. Ha en skön helg
Jannike

Room of karma sa...

Hej Sötnos!

Tack för dom fina orden och länken:)
Jag har den ljus persika färgade scarfen men skulle kunna tänka mig typ alla, hihi. Den är lätt och skön i materialet!

Skönt med långlrdigt utan en massa planer. Önskar dig och din fina familj en underbar helg!!

Kram kram cc

Casa of Mia sa...

Sjalarna är så fina, ja det är verkligen härligt med långledigt,kram

Anonym sa...

Åh så fina! Var köper man sådana? Hopplöst efter men måste fråga ;)

MITT VITA HUS sa...

Hej girls! Tack för era hälsningar!!:)

Anonym: Har sett att de finns på både Biskopsgården (som jag precis fick ett mail ifrån att dom hade fyllt på:), har även sett dom på Countrydreams! Hoppas du hittar vad du söker:)

KRAM

M

Anonym sa...

Tack fina du för tipset och happy fredag på dig :)
Kram Emma

Michelle sa...

De är så vackra. Älskar den korallfärgade!! :)

Kraaam