lördag 19 maj 2012

JAG ÄR SUGEN PÅ MYSIG BIOKVÄLL




Kanske man skulle ta sig en mysig biokväll med någon man tycker om, för jag är så sugen på att se den här nya filmen "The Lucky One" , den föll liksom direkt in i min kategori på filmer jag gillar när jag såg trailern;)




Todelooo!




Känner mig riktigt så där härligt trött efter en heldag ute i den underbara solen och så jag är alldeles så där solmosig i ansiktet igen!:) Idag har jag grundat bordet och nu står det på tork. Jag tror faktiskt det blir riktigt bra om jag får säga så!;) Sen har jag hunnit massa pyssel ute, bland annat rensat ogräs vilket måste vara det tråkigaste man kan göra, men fint blir det när det blir klart:)



Men nu ska jag ta kväll och bara ha det bra, och jag önskar er en riktigt fin lördagskväll:)



KRAM






6 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Vill också se den.......

Titta in hos Thess sa...

Lika skön dag som jag hör jag =)
Tycker oxå att filmen verkar vara riktigt mysig och tjejig.

Kram Thess

Casa of Mia sa...

Detsamma till dig, jag gud så härligt med en biokväll, det var länge sedan, kram

InWhite4You sa...

Visst, den filmen verksr så gulligt romantisk. Den måste man bara se. Ha en skön söndag med fina rena rabatter. Hi hi
Kram Lena

Emma H sa...

Den står högst upp på min önskelista just nu också:-)

Kram Emma

Michelle sa...

Åh, den vill jag också se!! Verkar vara en film helt i min smak även om jag personligen tycker det är mysigare att gå på bio på hösten/vintern kanske man ska ta sig dit en sväng i helgen :)

Ha en riktigt fin måndag!

Kram Michelle