onsdag 2 maj 2012

GOOOD MORGON





Man blir ju helt kär i ljuset här inne så här på morgonkvisten! Var bara tvungen att fota min Rosmarin på stam som växer fritt här i köket, där den står på lilla slagbordet, den ljusaste platsen i köket!




God Morgon Maj-Måndag!




Ännu en dag som ser ut att bli strålande - härligt:)

Jag är ledsen att jag inte hann blogga alls i går, hann faktiskt inte ens sätta på lilla lapen för vi var ute hela dagen i det underbara vädret och när jag kom in fastande jag framför Humorgalan på tv'n - hoppas jag är förlåten;)

Idag blir det lite jobb här hemma igen - snart är jag klar med projektet och det ska bli väldigt skönt:) Kanske blir en paus eller två i solen på trappen, vem vet:)


Vi ses lite senare i kväll, då ska ni får ett recept på ett mycket gott tillbehör till grillat som vi hade på Valborg!



KRAM






8 kommentarer:

Zarah - mamma, matte och gravid med nr 2 sa...

Vad fint! :)

Anonym sa...

Hej!

Varifrån har du köpt din rosmarin på stam?

Mvh, Fröken M

Spets och Silver sa...

Din rosmarin ser verkligen ut att trivas, hur sköter du den? Blir inspirerad av att köpa en igen och se om jag kan hålla liv i den.

a piece of happiness sa...

Helt underbar rosmarin!!! Helt otroligt vacker kruka.

Var rädd om den ;-)

Lifestyle By Lena sa...

Men du vilken ljuvlig rosmarin - hur hat du lyckats få den så fin?? Är riktigt imponerad!
Njut av dagen.

Kram

MITT VITA HUS sa...

Fröken M: Den har jag köpt på en blomstertorget här i stan:)

Spets & Silver: Massor vatten, det är en törstig rackare det där;)

Lena: Lite kärlek så och en massa vatten, så blev den så där:) Njut din dag med raring!

KRAM

M

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så fin din rosmarin var, stod själv och höll i en idag men vågade inte köpa den tänkte att jag skulle låta den dö på en gång. Är dom svår skötta???
HA en bra dag/Theres

Lisa sa...

Hej
Fin blogg du har! Så fint med en rosmarin på stam!! Jag stod och höll i en igår i affären, men man sade mig att de går inte att ha inomhus??? Har du din inomhus? Och isf hur går det? Hur sköter man den då??

Tack för en inspirerande blogg!!!

Lisa