onsdag 30 maj 2012

FAB I MIN VÄSKA






I min väska lite must haves, bland annat iPhonen, solisar och nya fina plånboken - en goding från Fab./Creative Lounge i svart mjukt skinn med stjärnor och hjärtan - looove it! Plånboken är riktigt maffig och är perfekt att även använda som en lite clutch, tok-bra i sommartider:)





Hallo fina ni!





Först måste jag bara säga att jag är så glad för alla fina mail ni skickar till mig, fick ett härom söndagen som bara gjorde mig så glad och sen ytterligare ett idag som verkligen förgyllde min onsdag - puss på er!


Idag hörde jag en liten fågel som viskade att snart kommer de fin fina danska Beck-Söndergaard sjalarna jag bloggade om för ett tag sedan i till bästa Creative Lounge - hurrey:) Skulle verkligen kunna tänka mig en i varje färg så de ska absolut spanas in när dom kommer i lager!



Nu ska jag ta tag i onsdagskvällen här - vi ses snart igen!



KRAM








11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du köpt för solisar? Vore kul att se närmare på... /Birgitta

Casa of Mia sa...

Snyggt, älskar plånboken, kram

Karin - Living next door to Alice sa...

Plånboken är så fin och det glädjer mig att Creative Lounge nu tagit hem den :). Kanske får bli ett köp i sommar...

Jättetjusiga skor också på bilden med den nya klänningen. Vad är det för skor?

Kram till dig!

Karin

THE SUPER ORDINARY sa...

Åh Mia ! Den plånboken tittade jag med på idag! Dom är ju så fina! Då kan ju jag passa på och fråga DIG om man får plats med iphonen där i?

Kram Mia

En blandad kompott sa...

Supersnygg plånbok du köpt!

MITT VITA HUS sa...

Mia: Jajjemensan iPhonen får plats om man vill, det finns ett ytterfack där som är perfekt för den:)

KRAM


M

Anonym sa...

Men betalar ni nästan 1200 kr för en plånbok ??

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ja det är nog inte någon konstig summa, den är i skinn och ganska stor så man kan använda den som en clutch också. Jag tycker den är väl värd varenda krona men jag brukar tänka så här när jag köper något lite dyrare som jag hellre vill ha att jag ska kunna ha den i flera år. En plånbok köpte jag sist för flera år sedan (också i skinn på Åhlens) den fick jag betala säkert en 600 kr för och den har hållt i många år, men nu var det dags för en ny:)

KRAM

M

Anonym sa...

Hei,

Veldig fin planbok :-) Har du nylig kjøpt den? Kan ikke se at de har den i sort hos Creative Lounge..

Mvh Randi

MITT VITA HUS sa...

Randi: ja precis, är den slut kanske? Maila CL och hör:))

KRAM

M

Anonym sa...

Samma här ang var finns den plånboken att köpa. Såå fin, måste bara ha!!! =))

Kram och tack för en jätte bra blogg som inspirerar så mycket!