tisdag 15 maj 2012

EN GRÅ TISDAG & ETT TIPS





Ännu en fiiin kudde från Day Home här hemma hos mig - Another beautiful day - ett härligt citat som påminner en om att de flesta dagar är bara såå fina! Älskar ju Day kuddarna och varje säsong blir det några nya från kollektionen:) Day kudden och House Doctor asken/Lantliv.




God eftermiddag raringar!




Här är läget inte alls tipp topp:(


Idag har liten Alice fått vara hemma, hon var inte alls på humör igår kväll (precis som jag, hade en riktig dålig dag igår som gjorde mig helt off!) och jag kände direkt att nu är det något på gång! Visst var det så, hittade min lilla loppa skollhet i sängen i morse så det vara bara till att stanna hemma med henne idag!  Så idag har vi ägnat dagen till att äta glass i soffan och kikat på ett gäng filmer under täcket! 


Men nu till lite roligt, fick ett pling i inkorgen att trevliga netbutiken Lantliv erbjuder alla fri frakt hela maj ut! Trevlig eller hur! Så kika in och se om ni hittar något fint!:)



Hoppas ni mår fint!




KRAM





11 kommentarer:

Lovely Things! sa...

Är kudden vit i bakgrunden eller offwhite? Den ser vit ut, och den är jättefin!!
Kram Annika

Casa of Mia sa...

Snyggt och hoppas att dottern mår lite bättre, kram

MITT VITA HUS sa...

Annika: kudden är offwhite/beige, men jättefin, passar perfekt till min Day matta som ligger där i tv-rummet:)

KRAM

M

Spets och Silver sa...

Kan vara mysigt med en dag hemma ibland.
Hoppad den lilla mår bättre.
O ja! Like like like din nya kudde.

Kram från Nette

evalevabo sa...

Läcker blogg härliga bilder. Pläden är den från tinek?
Eva

House number 11 sa...

Så snygg! Krya på er!
Kram Jenny

MITT VITA HUS sa...

Eva: Tusen tack raring:) Japp pläden är från Tine K - loove it:)


KRAM

M

Vardagslyx sa...

Snygg kudde! Och fint erbjudande, ska absolut kika in:)

Hoppas ni kryar på er snart!

Kram Pernilla

mariaemb. sa...

Men liten då! Hoppas hon är på bättringsvägen nu och att ni andra klarat er.

KRAM

Gottegrisen sa...

Hoppas ni blir friska till helgen!!

Titta gärna in i min trevliga butik - www.brogatan.net :o)

Trevlig helg!

//Linda

Enkel stil sa...

Vilken snygg kudde. Det är ju faktiskt så att dom flesta dagarna på året är bra.
Ha en skön helg! Anita