fredag 13 april 2012

YEAH FREDAG






Åh när jag ser denna bild från Lexiontons sommarkollektion 2012 längtar jag mer än någonsin efter vår resa till värmen och den långa vita sandstranden som utlovas på resorten vi bokat! Det var flera år sen vi reste sist, så denna resa känns väldigt välbehövlig:) Visst kan Lexington verkligen det där med att få till det så där fräscht och sommrigt ut:)




Hej fredag!



Ja idag är det verkligen inte vilken fredag som helt utan den 13:e! Fast jag vet inte, jag i all fall tror nog inte så värst på sägen att denna dag skulle bringa den värsta oturen med sig, för mig känns det bara som en helt vanlig härlig fredag (minus det urtrista grå regniga vädret då;)




Lexington är ju så där klassiskt snyggt och jag kommer så väl ihåg de allra första vita fluffiga handdukarna jag köpte där ifrån för flera år sedan. Jag har alltid gillat deras saker till badrummet och nu på denna vår fick jag jag bara sån lust att piffa i köket med Lexiongtonblått och klickade hem lite fina kökstextilier från Hvita Villan på Hönö (som har ett riktigt fint och brett sortiment av Lexington för den som önskar och just nu är det påfyllt med en massa fina bikinis och badshorts från kollektionen sommaren 2012:). Om du är nyfiken på köket hos mig ser du lite bilder här!


Nu blir det en snabb lätt lunch (omelett på färska ägg från bondgården som min söta kollega P fixat till mig - dessa ägg är ju bara de bästa från frigående lyckliga små hönor:) här innan det är dags att bege sig och fredags-handla lite gott till kvällen!



Fin fredag önskar jag er alla mina bloggisar!




KRAMAR FRÅN MIG





18 kommentarer:

Vita Hemligheter sa...

Hittade hit till din fina blogg, mycket inspirerande:)
Jag tänkte inte på att det var fredag den 13:e förrän nu....hihi!
Ha det gott!
Kram Emma

MITT VITA HUS sa...

Hej Emma! Välkommen hit:)

KRAM

Lifestyle By Lena sa...

Lexington kan dom, snygga bilder!
Njut av fredagen.

Kram

Me sa...

Vad härligt med en resa, bara att ha något att längta till är halva saken =)
Mmm Lexington kan då sätta griller i huvudet på en (mig!!) De får då till känslan av lyxigt och skönt =)
Tack för dina ord ang bebbemagen =))

Ha en fin helg!
Kram Fia

Casa of Mia sa...

Önskar dig en härlig fredag och vilka sommarfräscha bilder, kram

House number 11 sa...

Önskar er en härlig fredag!
Älskar ditt kök! Så vitt, varmt, ombonat och stilrent, ja allt på en och samma gång!
Kram Jenny

LIFE by TESS sa...

Lexington ger verkligen en fräsch känsla. Tycker dock från att i början mest ha känts som fina "handukar, etc." nu utvecklat en bra livsstilskoncept som jag gillar riktigt mycket!

FredagsKRAM till dej

mammaxtre sa...

Lexington gör väldigt mycket fint. De kan sin sak. Men så dyrt det är, tycker jag.

Ha en toppenfin söndag Mia

Milla sa...

Härligt att komma väg på resa, det är härligt att se fram emot särskilt när det var ett tag sen. Lexingtonbikinin med stjärnor skulle gärna bli min! Har bestämt att köpa en ny bikini detta år, men det har jag väl sagt i ett par år nu ;) kram

Mikaela sa...

Älskar Lexington. De är klassiskt och fungerar året om. Senaste inköpten vart några små rosa ting till babysängen. KRAMAR Mikaela med Liam 08 och Filippa med BF juni 2012.

Home of M sa...

Lexington ger verkligen sommar feelings! Underbart!

Ha en fin dag!

Patrik Petersson sa...

Lexington är väldigt fint ja! Klassiskt :D

Anna sa...

Ja visst har de mycket fina saker och vad härligt att resa bort.

Mikaela sa...

MEN vart har du tagit vägen !?! Saknar dina inlägg. KRAMAR Mikaela med Liam 08 och Filippa med BF juni 2012.

Mikaela sa...

MEN vart har du tagit vägen !?! Saknar dina inlägg. KRAMAR Mikaela med Liam 08 och Filippa med BF juni 2012.

Catarina sa...

Nää, nu är det ju faktiskt Onsdag! Lite tråkigt faktiskt att du inte skriver inlägg varje dag :( Tror nog att du skulle få fler läsare om du gjorde det...

LIFE by TESS sa...

Kikar in och hoppas att allt är bra med dej och familjen. Saknar dina inlägg men vet att tiden är knapp, en liten tanke härifrån bara.

Kram kram

Anonym sa...

Har det hänt något? Hoppas inte... Så längesen du gjorde något inlägg...

Marie