onsdag 11 april 2012

VÅRERBJUDANDE PÅ DAY HOME






Goo kväll raringar!



Idag var det så att jag fick ett riktigt trevligt pling i inkorgen från Lantliv en liten netbutik som säljer både det ena och det andra som i alla fall jag tok-gillar och det tror jag nog kommer göra med när ni kikar in där;) Därför kunde jag inte motstå deras fina erbjudande om att alla ni mina läsare nu får 20% på alla de underbara Day Home kuddarna i deras sortiment. 
Visst är det snällt, man kan ju liksom inte få för många härliga Day-kuddar eller hur?:)


Skriv bara in koden: mittvitahus när du checkar ut så dras rabatten, gäller tom. Söndagen den 15/4 - 2012



KRAM




5 kommentarer:

Life's Silverlining and I sa...

så trevligt! ska genast kika in där! kram

Mikaela sa...

Ooo... jag som fått "kuddstopp" av mannen ;)

Såg en helt fantastisk vit kudde på stan med silver paljetter i form av ett peace märke och tänkte på dig. Den är från Tine K tror jag !?!

KRAMAR Mikaela med Liam 08 och Filippa BF juni 2012.

Stjärnor & Champagne sa...

Det ska jag kolla in:) Och grattis till fin lampa, jag har den över köksbordet:)) Hoppas att allt är bra. Här har det varit uruselt med bloggande hos andra. Kramkram Anne

www.villa113.bloggspot.com sa...

Mmmmm, mycket snyggt på den shopen. Ville väl ha typ allt, hälften iallafall;).

/Maria

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Min favorit butik här på orten :)

Hoppas allt är bra med dig Mia!

Kram Madde