onsdag 11 april 2012

STARTING THE DAY




Godaste smoothien med yoghurt och jordgubbar - mumsigt!



Goood morgon!



Tidig morgon idag i detta vita hus, jag dricker smoothie till frukost och försöker komma tillbaka i lite goda vanor efter påsken;) Gårdagens sprängande huvudvärk är idag borta - såå skönt! Är så himla trist att ligga däckad i huvudvärk när man kan göra små mycket annat skoj som till exempel blogga;)

Idag ska jag rensa lite barngarderober här och kolla vad som behöver införskaffas till sommaren, säkert en himla massa för jisses vad mina små växer! Så sa jag försöka fota min nya fina lampa i vardagsrummet och visa er med:)



Så vi ses lite senare!



KRAM






7 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

Skönt att huvudvärken är borta. Ser fram emot att se bilderna på lampan :)

Önskar dig en fin dag!

Kram

Made by Annie sa...

Älskar verkligen DEN goda smidiga smoothien. Tar den till lunch ibland. Till frukost är jag slaviskt bunden till kaffet!!
Ha en bra dag:) //Annie

LIFE by TESS sa...

Smoothie på morgonen är både lätt och gott, speciellt med jordgubbar som du skriver!

Kul med ny lampa, är det en Bestlite tro...

KRAM och ha en strålande dag

MITT VITA HUS sa...

Annie: No coffe for me - urk;) Smootihes är ju med världen kanon braiga lunch när man är i farten, jag håller helt med:)

Thess: Hi hi nej;) Bestlite kom hem här för någon månad sedan och sitter redan uppe, denna är en annan gobit;)

KRAM

M

Room of karma sa...

Hahah då är vi två som försöker att komma i goda vanor igen:) Det där såg gott ut!

Önskar dig en fin dag!
kram CC

H`s enkla vardag sa...

Tur huvudvärken gav sig! Idag är det min tur, som vanligt på onsdagar , tydligen!
Gott med smoothie!
Ha en bra dag med rensning och fotande!
Kram Helena

Mina finaste... sa...

Skönt att slippa huvudvärk. Det och magont är nästan det värsta. Kul att se din nya lampa sen :D Kram