torsdag 19 april 2012

NYSTÄDAT I KÖKET






Härligt med nystädat i köket!:)




God kväll raringar!





Oj vad tiden sprang iväg idag här!!

Jag har fixat lite här hemma i dag, så skönt att få lite ordning och reda inför helgen:) Nu ska jag bara bädda i rent i alla sängar innan det är läggdags - älskar renbäddat och jag längtar som en tok tills man kan hänga ut och låta vinden torka alla lakan så dom blir så där härligt sommarvindsdoftande och krispiga!

Egentligen hade jag tänkt visa er min nya fiiina sommarklänning jag klickat hem (ja ni har redan sett den på hundra bloggar, men den är bara sååå himla underbar så den kan lätt visas en gång till;) men korten blev inte alls som jag tänkt mig (visst är det så där ibland, man tänkt fota något och så gör man det och när man laddar in korten i lilla lapen så ser dom bara inte alls bra ut och inte alls som man tänkte sig:S)så i morgon gör jag ett nytt försök;)



Men nu tar vi kväll och så syns vi i morgon igen:)



KRAM








18 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Ohhh så fintsåfintsåååfint!!! blir smått tokig här hemma, vill också ha det där snygga stilrena köket. MUMS!
kramar till dig vännen

Ida sa...

Ser härligt och fräscht ut. Jag älskar också att ta städningen på torsdagar så det är fint och klart till fredagen och helgen. Önskar dig en fortsatt skön dag, Mvh Ida

HjärtatsVitaHem sa...

Åh så snyggt och fräscht kök! :)

Kraam Jenny

Maria i Lilla villa vita sa...

Härlig känsla då allt är rent och fint!

Njut av din kväll!

Kram Maria

Sofia sa...

Har också fixat och städat lite ikväll men nu tar jag kväll och fortsätter imorgon för då är jag ledig<3

Casa of Mia sa...

Härligt med nystädat! Spännande att se din nya klänning kram

Casa of Mia sa...

Härligt med nystädat! Spännande att se din nya klänning kram

Michelle sa...

Kul att du är tillbaka, saknar ju dina inlägg :)

Fint ditt kök är också. Hoppas du får en härlig fredag!

Kramar Michelle

På vår udde! sa...

Nystädat har jag, städfirman "has just left the building", men jag skulle nog kunna döda (eller kanske inte förresten) för ett sådär vitt och fint kök...

Kram till dig!

Fam.Gab sa...

Perfekt :) !!

Lifestyle By Lena sa...

Underbart kök! Jag ska alldeles strax kila hem från jobbet och byta lakan jag med :) Ljuvligt!

Önskar dig en fin helg!

Kram

ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid sa...

underbart kök du har

Industri house sa...

Så fint ni har det :) Ha en riktigt härlig helg!kram jessica :)

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig och din familj en kanon fin fredag och en kanon fin helg så syns vi snart igen ;-)

Life's Silverlining and I sa...

Ja den är verkligen fin den där klänningen kommer ångra mig att jag inte köpte den gissar jag:) nystädat är också underbart. Kram Nilla

Paulina sa...

men åååååh så fint kök. Jag fullkomligt älskar ALLT! :)

Anonym sa...

Jättefint kök!!! Undrar bara var den coola industri lampan är ifrån?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Lampan kommer från BTC originals och finns på t.ex.. Hvita Villan på Hönö, Lundagården i Finland och här i stan på Esq.. Det är pendel Titan size 3 min heter om du undrar över modellen:)

KRAM

M