fredag 6 april 2012

NU BLIR DET FREDAGSMYS




Nu blir det fredagsmys med favoriterna Brie, Hertig och Gruyére och lite gott rött till det! Visst är det bland det bästa som finns lite goda ostar tillsamamns med ett riktigt gott rött - jag i alla fall älskar't:)



God kväll raringar!



Nu har jag tagit en varm dusch och krupit i duntofflorna och mysdressen och nu väntar fredagsmys i soffan med kärleken och små sessorna! Vi ska se på film och vi vuxna mumsar goda ostar och dricker lite vin medans de små fortsätter på sitt påskgodis:) Det gäller att ladda upp inför morgondagen, då får vi nämligen fin besök av mormor/mamma och hennes fina L och då kör vi målade påskägg och påskmat med allt vad det  innebär:)


Nu får ni ha en härlig långfredagskväll finingar!


KRAMAR




13 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Här blir det också fredagsmys, men vi är mätta så vi svämmar över! Har haft stora dottern + pojkvän här på påsklunch, så jag kommer inte bli hungrig mer den här helgen! Men lite fusk bubbel (som jag inte får hv av)
Kram Helena

Made by Annie sa...

Låter härligt!
Glad påsk på dig också!

//Annie

Anna sa...

Mysigt det låter!!

Kram fina du!!

A

Fru M sa...

Ååå så gott!
Nu blev jag riktigt sugen på ost och vin.
Tyvärr har jag glömt köpa hem ost, får bli bara röd vin.

Isa sa...

Mums, ja goda ostar och gott vin sitter aldrig fel.

Grodmamman sa...

Lät himla gott med ost och vin!
Ha en skön påsk!
Kram

The Rosegarden in Malevik sa...

Visst e de mysigt nu :)
GLAD PÅSK på DIG
å missa nu inte....

H
A
P
P
Y

E
A
S
T
E
R

P
A
R
T
Y


VÄLKOMMEN :)
Håkan

Linruz sa...

Ett gals rött och en god ost är aldrig fel :)
Hoppas ni får en supermysig påsk.
Kram kram
Lina

LIFE by TESS sa...

Mumselimums med ost och rött vin!

Önskar er en riktigt glad påsk.

Kraaam

Anette sa...

Åh, Hertig är även min favorit. Äter inte så många andra ostar men den tillsammans med fikonmarmeladen som finns hos Norins ost - himmelriket!

Karin sa...

Så gott det är med ost!

GLAD PÅSK!

Hemma på Sjuan sa...

Fredagsmys är underbart, allra helst med goda ostar o vin. Gillar verkligen din blogg.
Ha en fortsatt skön påskhelg!
Kram

mammaxtre sa...

Ha en fortsatt fin påsk Mia.