lördag 21 april 2012

LOVELY LÖRDAG & HAPPY TWEENIE







Min söta lilla tweenie just nu på väg ut till kompisarna!
(Linne och tröja /JC  perfekt ställe att handla tweenie-kläder på då storlekarna finns från storlek XXS - så tips till er med söta tweenie som vill handla lite tuffa kläder:)



Tjingeling lördag!




Startade dagen med en lååång sovmorgon och mumsig lördagsfrukost och just nu så känner jag mig så pigg och utvilad! Tänk så lite bra sömn kan göra för kropp och själ:)

Vi pysslar lite här hemma idag och tar dagens som den kommer och just nu är det helt tomt på små sessor då en är på kalas och den andra är ute med vänner!




Emma ville ha lockar som mamma brukar ha i håret innan hon gav sig ut så visst fixade vi till det! Hon är så stor min fina stora tjej, fyller hela 10 år i höst växer snart om mig (ja jag är inte alls lång, brukar säga 1,64 cm över havet om jag sträcker riiiktigt på mig;), hrrmmm vart tog den där tiden vägen egentligen...



Hoppas ni har en skön lördag vänner!


KRAM




11 kommentarer:

LIFE by TESS sa...

Så fin hon är din lilla Donna med lockar i håret och så fin sjal(?).
Idag hade jag en liten hemma som ville ha läppglans, de vill verkligen vara som mamma:)

Stor lördagskram till er

Husbysjutolfts sa...

Jisses hon är ju en direkt kopia av dig!!! Nästan ruskigt lika.
Det får du säkert höra ett par gånger kan jag gissa.

kram och trevlig helg

Casa of Mia sa...

Så fin hon din tweenie och så lik dig! Önskar er en härlig lördag

lilla.u sa...

en riktigt söt tweenie. och så lik dig att man svimmar ...
trevlig lördag! ulrika

Anonym sa...

Ja, verkligen en liten mini-mia! :-) Supersöt är hon!!
Och hon har verkligen ärvt Dina vackra ögon!!!

Anonym sa...

Var har ni hittat den fina stjärnsjalen?
Maria

MITT VITA HUS sa...

Maria: den fina stjärn sjalen finns på Kappahl till ett riktigt trevligt pris typ 80 kr:)

KRAM

M

House number 11 sa...

Så söt hon är och så lik dig!
Ha en finfin kväll!
Kram Jenny

Anonym sa...

Så fin hon är! Ja, ni är väldigt lika.


Sofia

Ida sa...

Vad lika ni är! Vilken söt tjej! Hoppas ni får en fortsatt skön helg, mvh Ida

Snor och Glamour sa...

Så söt och så lik dig!

Läste ikapp hos dig och såg att vi ägnat oss åt samma saker i helgen: hemmagjorda hamburgare med coleslaw här också. Och lite PW ikväll! ;-)
Kram